• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Als eerste zijn wij ook benieuwd hoe die 330d er nu uit ziet. Een garage is ideaal en een must als je een coating wil aan gaar brengen echter wanneer je een wax gaat gebruiken kun je in principe ook buiten werken.

BMW kan een kei en kei harde lak hebben (E90 serie staat hier bekend om) en in dat geval kan er flink wat tijd in het polijstwerk gaan zitten.

Ik zou zelf gezien jouw ervaring op het gebied van detailen eerst eens kiezen voor een wax en in een later stadium voor een coating evt. Een coating is niet moeilijker dan een wax maar heeft alleen iets meer spelregels waar je je aan moet houden. De eerste keer dat ik ging polijsten versus het resultaat wat ik nu behaal op een auto verschilt ook nogal vandaar dat ik als ik jou was met een wax zou starten.