• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 525i - Duitse Autosport Festival - Aanfluiting?

Hey matthijs,

Toen wij aankwamen op assen [ Bmwe90forum ]

Liepen wij richting de tribune, en zag ik je staan met je vader?
Auto zag er echt prachtig uit, De leden waarmee ik was zeiden dat ook.

Leuk om te zien dat je pa zo trots was op je, dat zag ik wel :p

Jammer dat je niet gewonnen hebt, had zeker moeten gebeuren, maar zo gaat dat vaak.. Hoe klote het ook is:|
 
stimpy68 zei:
Meguiar´s wil graag genoemd worden in combinatie met tuning e.d. is dus gewoon reclame ;)

Intussen maken ze zelf de grootste antireclame met onrealistisch hoge prijsverhogingen en een arrogante houding naar de klanten toe.

Het forum van Megs is uitgestorven en op vele gebieden nadert de concurrentie op zevenmijlslaarzen als ze al niet gepasseerd zijn
 
Centoquarantasette zei:
...onrealistisch hoge prijsverhogingen en een arrogante houding naar de klanten toe....

+1 !!!!!

Heb afgelopen week en vorige week tig keer met Mtec contact gezocht, er wordt niks nada noppes reactie gegeven}:)w .
Ze kunnen mij ff fijn aan het gas, denken blijkbaar na al die jaren nog steeds dat de detailwereld om Meguiar's heen draait. WRONG !! "Wakker worden mannen, we leven inmiddels in 2009 hoor!"
 
Rob was te druk met de Autorai bezig... :-"
In plaats van contact op te nemen met MTec, kun je ook even contact met ons opnemen hoor! :ja Vraag maar aan Juffer1 ;)
 
Precies ! Contact loopt bij CarClean vele malen soepeler dan bij Mequiars en je bent niet (merk) gebonden :)^

Is ZEER goed bevallen !

Gr. Arjan
 
stimpy68 zei:
Rob was te druk met de Autorai bezig... :-"
In plaats van contact op te nemen met MTec, kun je ook even contact met ons opnemen hoor! :ja Vraag maar aan Juffer1 ;)

Adrie, ik heb Tim al helemaal op de hoogte gebracht van de week, vraag 'm maar ff hoe of wat ;)
 
Rodney zei:
Hey matthijs,

Toen wij aankwamen op assen [ Bmwe90forum ]

Liepen wij richting de tribune, en zag ik je staan met je vader?
Auto zag er echt prachtig uit, De leden waarmee ik was zeiden dat ook.

Leuk om te zien dat je pa zo trots was op je, dat zag ik wel :p

Jammer dat je niet gewonnen hebt, had zeker moeten gebeuren, maar zo gaat dat vaak.. Hoe klote het ook is:|


Dat kan maar goed ja ;)
Het ging mij er ook niet om dat ik niet gewonnen heb, daar ben ik niet gefrustreerd over, maar wel over hoe de rest verliep en de rol van Meguiar's in dit spel.


Groeten