• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 528I MY 1998, kleur cosmos zwart (veel foto's)

Rolf zei:
Die bedoelde ik dus ook, trimrestorer zal niet lekker smeren op zo een harige dempingsplaat.........

PB trim restorer heb ik (nog) niet in mijn assortiment.
Ben aant denken of ik de trimrestorer of de Smart gel ga aanschaffen.
 
Ik vind het echt een nice job hoor! Vooral omdat je de roest hebt weggeschuurd en aangetipt. Voor een auto van die leeftijd heb je het maximale eruit gehaald!

Edit,

Ik zie trouwens dat je met de Fein rotary werkt. Hoe bevalt die? Waarom heb je voor een fein gekozen?
 
-Dries- zei:
Ik zie trouwens dat je met de Fein rotary werkt. Hoe bevalt die? Waarom heb je voor een fein gekozen?

De reden dat ik de Fein heb aangeschaft is mede bepaald vanuit eerdere ervaringen met machines van Fein.
Ik was aan het twijfelen tussen de Fein WPO 14-15XE en de Festool shinex.
Dat het de Fein is geworden is omdat het naar mijn mening een beter geconstrueerd lager- en tandwielen constructie heeft dan de Festool.
Machines van fijn en oersterk en bijna niet kapot te krijgen. De motoren hebben zeer veel kracht en kunnen zowat je arm breken. Dat ws mij bijna een keer overkomen met een betonboor van Fein die vast kwam te zitten.

Wel is er het minpunt dat de fein alleen maar tot 1500 tpm kan gaan maar dat is tot op heden nog geen beperking geweest. Zelfs niet icm met M105.