• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 740i

RogierV12

Detailing rookie
19 jul 2010
1.011
0
Op vakantie in frankrijk de auto gedaan van een bmw7 forumlid waar ik bij logeerde.
SSR2 op oranje pad
Rafinni finale op de witte pad
afgemaakt met PB black hole en supernatural 2.0 wax

Kleien was hard nodig
5d77d277.webp

druk aan de polijst :)
799c246c.webp

op de linker voordeur en rechter achterdeur is een heeeeele slechte spuiter bezig geweest dus dit kreeg ik echt niet helemaal netjes (sinaasappelhuid en blanke lak over swirls)
eindresultaat
dddce429.webp

94065d0f.webp

ff5c8ff0.webp

a70381ea.webp

onze glimmende karretjes naast elkaar8-)
6603c414.webp

Er is iets mis gegaan met je foto's plaatsen, je hebt 2 keer de klei laten zien :-b
Maar zelfs op vakantie nog detailen :cool

Wat ik wel grappig vind is dat het dezelfde wagens lijken maar dat er toch een subtiel verschil in zit (met mijn lekenoog, de roosters in de neus)

Een flinke lap om te detailen zo'n BMW. Maar het resultaat mag er zijn.
Is zo'n puntige microfiber nou extra handig in de hoekjes??:lol

ja zo'n 7-serie is echt 2 keer zoveel werk.
de motorkap doe ik bijv. al in 4 delen.
Ik doe 2 dagen over de hele auto aaargh

mooi resultaat en wat een heerlijke auto's zijn dat toch. Ik vind deze meer uitstraling hebben dan de huidige modellen... ik mis m'n 528i echt heel erg nu :-/ . Dat 'in delen' dappen is heel herkenbaar wat dat betreft kun je beter een smart of zo hebben...

Prachtige wagens moest gelijk aan de film Transporter denken BMW in kombinatie met Frankrijk ;)

Wat betreft die grille denk ik dat de een spijltjes of inzetstukjes van chroom heeft en de ander niet hij zal er niet sneller om gaan:weetniet

Je had in ieder geval heerlijk weer zo te zien. Dan lijkt het me heerlijk om te doen en zeker wanneer je een goede vriend er zeer blij mee maakt.
Ze staan heerlijk te glimmen!