• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bmw E46 320CD

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
50
afgelopen zondag saman met mijn broer zijn nieuwe aanwinst onder handen genomen,werkwijze:
-kenteken platen verwijderd
-afgespoten
-rubbers en trims met apc ontvet
-ingefoamd met ssf
-met hd afgespoten
-gewassen met pb sss met the bone en washmitt( en de welbekende 2 gritt-guard emmers)
-volledig gedroogd
-poorboy's professionalpolish icm witte lc pad
-poorboy's blackhole icm met lc zwarte pad
-poorboy's EX-P icm met lc blauwe pad
-collonite 854
-auto nagelopen met poorboy's QD+
-trims en rubbers met poorboy's trimrestorer
-velgen gedemonteerd,zuiver gemaakt met poorboy's wheelcleaner,behandelt met poorboy's professional polish met witte handpad,en met de wheelwax van poorboy's behandelt
-de banden met poorboy's bold & bright icm met de megs applicator
-gebruikte materialen, de DAP,doeken,heel veel doeken,diverse soorten kwasten en borstels en alles wat ik over het hoofd heb gezien.

de karwei is plat foto's:
BMW_006.webp

BMW_007.webp

BMW_004.webp

BMW_003.webp

BMW_008.webp

BMW_005.webp

BMW_001.webp

BMW_002.webp

BMW_009.webp

de beading van de collonite van vanochtend:
015.webp

bedankt voor het lezen,opmerkingen en sugesties zijn altijd welkom.

Bart

Nice Bart, very nice! Misschien als Tip: Na een sealant een carnaubawax ipv nog een sealant? ;-)

thanks voor de reacties iedereen!
sonara metallic, de metallic deeltjes kwamen gaanderweg het proces pas echt voor de dag,schijnbaar rijden er van dit type er maar 6 rond in NL.

voor diegene die achter hun oren krabben of ik niet iets vergeten ben, heb de auto gekleid met de cc-klei icm met PB spray-wipe

Ziet er erg goed uit! :cool

bartr123 zei:
thanks voor de reacties iedereen!
sonara metallic, de metallic deeltjes kwamen gaanderweg het proces pas echt voor de dag,schijnbaar rijden er van dit type er maar 6 rond in NL.

Sonara is een Individual kleur van BMW, koste dacht ik een €3600 exta. Vandaar dat er maar 6 rondrijden in die kleur in NL.

Prachtige kleur en dat voor zo'n klein bedrag extra.;-p

P.s. de bierfles staat er niet helemaal scherp op ]d~^

@ arjan,dat is hoop geld voor iets aparts,zal mijn broer fijn vinden,zijn motorkap heeft heel veel steenslag.
@daf-44 zal komen omdat de inhoud in me zatx-]
@iedereen thanks voor de reacties!