2 weken geleden kwam ik op dit forum terecht. Ik was zeer verbaasd hoe sommige hun auto zo mooi kregen. En aangezien wij onlangs een andere auto hebben gekocht...dat moet ik ook gaan doen. Qua onderhoudt ben ik al erg secuur en doe ik eerder iets teveel dat te weinig. Nou de buitenkant verdient dat ook natuurlijk.
Auto
Ik heb zo'n 99.9% van de adviezen overgenomen en ben blij dat ik dat gedaan hebt. Nogmaals bedankt allemaal
^
^
Producten
Auto
- BMW e90, 320D
- High executive, comfort pakket, licht pakket, advanced pakket.
- Xenon
- Elec. stoelen+geheugen
- navigatie pro
- Open dak
- Velgen 18 inch voor 225 en achter 255
Ik heb zo'n 99.9% van de adviezen overgenomen en ben blij dat ik dat gedaan hebt. Nogmaals bedankt allemaal
Producten
- Dodo - born to be mild
- Mothers clay kit. 160gr clay+lube
- Poor boys prof polish
- Collinite 845
- Gryeon - q2m cure
- 6 x monello MF doeken 45x45. groene en witte
- 1 x 80x70 Monnelo drying towel
- Foam black pad - om de prof polish te verwerken
- Witte foam - voor de wax
- Mequires glas reiniger
- Monnenlo thick mitt
- Grote 19L witte emmer+grid guard
- Non ferro velg reiniger
- Handschoenen
- Nog iets dat ii niet weet? pls let me know
- Alles klaar leggen in de gang. Alle doeken in de plastieken bak+deksel
- De oprit nat spuiten, zodat er geen zand opwaait
- Auto afgespoten met de HD
- Wassen met dodo en de thick mitt. 1 emmer met 6L warm water sopje. En de ander ~half vol uitwassen.
- Emmers leeg gegooit en nog een keer gewassen
- Kleien+lube tot ik geen ruwe plekjes meer voelde
- Auto helemaal afgedroogd
- Met de zwarte pad de polish aangebracht. Ik ben begonnen met de voorkant. Paneel per paneel, anders zie ik niet waar ik geweest was.Dan buffen met een schone MF doek. Daarna 2 deuren+zij skirt. Weer poetsen met de doek etc etc. Kant van de doek gebruikt met korte stof.
- De auto helemaal nagelopen met een schone doek met de langs stof
- Met de witte foam soft pad de wax aangebracht. Heb een dun laagje aangebracht over de hele auto
- Buffen met een schone doek met de korte zijde
- Hele auto nagelopen met een andere schone doek met de lange vezels
- Even rond de auto gelopen en genieten....WOWW f*k yeahhh 8-())
- De vrouw erbij gehaald en die was ook erg verbaasd hoe mooi het is geworden
- Samen langs de auto gelopen en ze wees nog een aantal plekjes aan doe gebuft moesten worden
- Met de Gryeon q2m cure....zat ff te zoeken hoe dit aangebracht moest worden. Ik had 2 doeken. 1 doek spoot ik de Gryeon op en begon met de voorkant in te smeren. Daarna met een schone droge doek met lange vezels afnemen. Later deed ik het anders bij de deuren. Ik spoot de Gryeon op de panelen smeerde deze uit en nam deze later af met de droge doek
- Shines like a mofo :-D
- Ik had dus geen velgen reinger. Dus warm water een spons gepakt en dodo erbij. De velgen zo met de hand schoon gemaakt
- Droog gemaakt
- Ingespoten met Gryeon en afgenomen.
- Doesn't look bad at all, but not satisfied so to be continued , want ik wil ze er helemaal afhalen. Dan schoon maken van buiten en binnen. Dan insmeren met wax en Gryeon
Laatst bewerkt door een moderator: