• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bmw E91

Twointje

Detailing rookie
25 apr 2013
12
2
61
Hallo ben nieuw hier en wil me dus voorstellen , mijn naam is Antonio en ben de trotse bezitter van een Bmw E91 van eind 2008.
Ben ook een fervente motorijder ,rij met een Honda Pan European ....

Ik heb graag dat mijn auto en moto er piekfijn uitzien daarom heb ik mij hier geregistreerd omdat ik veel lof heb gehoord over dit forum en zo hoop ik nog heel veel bij te leren ..

En ja kom uit België Oost Vlaanderen...

Groetjes

PS: hier dan een paar foto's van mijn nieuwe aanwinst
 
Welkom en weet waar je aan begint. Voordat je het weet heb je er een hobby erbij, maar wel een leuke!
 
Hier wat foto's van mijn moto , van de auto moet ik er nog maken heb die pas en zal eerst eens goed gepoetst moeten worden.
 
En vandaag kwam Twointje/Antonio/Toine/Toon bij me langs om de E91 een fijne beurt te geven.
Een erg gezellige dag die eigenlijk alleen maar werd verpest door de buien die om het half uur naar beneden kwamen. Gelukkkig had ik tijdens het hoogtepunt van de buien de beschikking over een fijne garagebox.
Tonio heeft het in zich om uit te groeien tot een echte detailverslaafde, maar weet dat ik daar part noch deel aan heb gehad.
De type aanduiding is van de kont gehaald, de cijfers en letters worden weer toegevoegd aan de detailrelikwieënkast

Misschien maakt Tointje nog een eigen projectpagina aan, maar hier alvast een paar foto's:
DSCF5889.JPG

Antonio zelf in actie:
DSCF5897.JPG

en nog een poging tot een Peet Neelen shot:
DSCF5902.JPG


BPJ nog bedankt voor de spontane hulp, door de regen liepen we behoorlijk uit de planning maar uiteindelijk konden we het volledige detailplan om kwart voor zes afronden.
 
BlackPassat;327682 zei:
En vandaag kwam Twointje/Antonio/Toine/Toon bij me langs om de E91 een fijne beurt te geven.
Een erg gezellige dag die eigenlijk alleen maar werd verpest door de buien die om het half uur naar beneden kwamen. Gelukkkig had ik tijdens het hoogtepunt van de buien de beschikking over een fijne garagebox.
Tonio heeft het in zich om uit te groeien tot een echte detailverslaafde, maar weet dat ik daar part noch deel aan heb gehad.
De type aanduiding is van de kont gehaald, de cijfers en letters worden weer toegevoegd aan de detailrelikwieënkast

Misschien maakt Tointje nog een eigen projectpagina aan, maar hier alvast een paar foto's:
https://lh3.googleusercontent.com/-hwRv27rxmSY/UY5rep76zQI/AAAAAAAADmg/4oit4arCr1M/s640/DSCF5889.JPG
Antonio zelf in actie:
https://lh5.googleusercontent.com/-5S4B0Szof2E/UY5rnXQlfBI/AAAAAAAADmo/Nk6gT_MVcSk/s640/DSCF5897.JPG
en nog een poging tot een Peet Neelen shot:
https://lh6.googleusercontent.com/-wMcOeBBMgd0/UY5sOkVNFUI/AAAAAAAADnI/Av6bBKbu30g/s640/DSCF5902.JPG

BPJ nog bedankt voor de spontane hulp, door de regen liepen we behoorlijk uit de planning maar uiteindelijk konden we het volledige detailplan om kwart voor zes afronden.

Hoi Johan ...

Ik wou je nog hartelijk danken voor het gezellige onthaal bij jou thuis en voor het prachtige resultaat aan mijn BMW E 91 , ik heb ontzettend genoten gisteren en heel veel geleerd. Wel ontzettend veel informatie gekregen en dat was op een gegeven moment even moeilijk om alles goed te onthouden...
Je hebt een toffe gezin en jullie hebben mij heel hartelijk ontvangen en dit zal ik niet vergeten..

Groetjes aan heel je gezin.
 
Dat zijn mooie complimenten Tonio, ik word er zelfs een beetje verlegen van.
Veel succes met het samenstellen van een detailing startset en je eerste bestelling bij carclean. Verder hoop ik dat je BMW motorisch helemaal in orde gemaakt wordt.