• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW F31 320d M-Sport

Wouter_BMW

Detailing guru
3 sep 2016
720
153
37
Harlingen
Vandaag ondanks het druilerige weer een auto onder handen genomen. De auto van een bevriend gezin met kinderen, dus een leuke klus aan de auto. Helaas van het interieur geen 'voor' foto's...

Gefoamed met Nanolex Prewash, daarna de auto in de Waxaddict Snow Foam gezet, terwijl ik met Monello Non-Ferro de velgen aan heb gepakt.
Hierna met Non-Ferro en Gyeon Bug and Grime de hele auto gewassen, als afsluiter gewoon een rondje met Dodo Juice BTBM gedaan.
Gyeon Wetcoat als bescherming aangebracht, de auto zal worden ingeruild en het was miezerig weer, dus helaas geen duurzamer product aan kunnen brengen.

Het interieur gereinigd, leder met Autoglym Leather Cleaner, APC+D voor de rest. Gyeon Glass voor de ramen aan de binnenzijde. Voeden heb ik gedaan met Autoglym Leather Care Balm en Poorboys Natural Look. Ik was als detailer redelijk tevreden, de eigenaars helemaal! Weer een frisse auto, die het verdient om er strak bij te staan.

f73+r73pSneyHKmSl6qsfQ.jpg
rDEVX6QeQfC1uITyByAkhA.jpg
fullsizeoutput_ede.jpeg
OADCSjeHQJuS2Iso2j%rOw.jpg
eFEX6F9rRZCqkBkM8CkKdQ.jpg
 
@NathanCelica ik ben wel fan van het leder setje van Autoglym. De Leather Cleaner werk ik in met een kwast, daarna afnemen met MF doek. De Car Balm vind ik fijn verwerken. Mijn M3 staat veel stil, deze zet ik regelmatig in een dikke laag Balm die lekker intrekt en het leder soepel houdt. Naar mijn ervaring geeft het eerst een glans, daarna een mooie satijnglans op het leder. Prijs/kwaliteit een dikke prima.
 
  • Leuk
Reactions: NathanCelica
Staat er weer netjes bij. Jammer dat het geen groter project was. Was namelijk wel benieuwd naar welke polijst combo's er eventueel zouden gebruikt worden.
 
@M3fan, precies! Als de eigenaars de auto niet binnenkort weg zouden doen, had ik deze ook volledig gecorrigeerd. Je hoort over de F series verschillende berichten qua hardheid, dus ik was ook wel benieuwd!
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon