• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW Lederen stuurwiel

a1970

Detailing addict
12 jan 2009
46
52
Ben sinds twee de trotse eigenaar van een BMW X5, de auto had nog maar 12000 km. gelopen toen ik hem overnam.
Nu tijdens het rijden merk ik dat mijn stuurwiel kleverig en plakkerig aanvoelt. Het is nog geheel mat en ziet er uit als nieuw.
Wat zou ik hieraan kunnen doen..

Hoi uwn1970, je zou het kunnen proberem met Gliptone Liquid gentle cleaner. Om goed tussen het stiksel te komen, gebruik ik een kwast om het te verdelen. Na de cleaner gebruik in de Gliptone conditioner om het leder te voeden. Ik verwacht niet dat het nodig is, maar je kan het leder weer mat krijgen met een melamine wondersponsje. Let daarbij wel goed op. Het sponsje is licht schurend. Niet te vaak en rustig met het sponje over het oppervlak gaan.

Supernatural Leather Cleaner met de interieur paardenborstel. Daarna even voeden met een niet plakkerige conditioner en dan voila! (Y)