• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW M5

Patrick

Detailing guru
12 mei 2008
1.298
110
Vorige week samen met een vriend van mij een BMW M5 gedaan mooi auto en geeft een erg mooie diepe grom.
Eerst gewassen met Gold Class
Velgen met WB en apc van meguiars
gekleid
Paarse wol pad en M105
Black hole
Pete 53 als wax
Heel veel foto's heb ik helaas niet kunnen maken.
2ca9s8.jpg

rvlz83.jpg

jj8gvd.jpg

2lwrq0y.jpg

29ylcfr.jpg

29lhcfr.jpg
 
Ziet er zo netjes uit maar heb je na de wol en M105 niet meer nabewerkt? Vind het wel erg grof om zo te eindigen...
 
Tjee wat een dikke bak hey! Hij ziet er op het eerste oog ook weer lekker strak uit! Maar zoals Dennis al vroeg, zijn jullie geëindigd met de #105 op een schaap?? =-o
 
Het was met me Flex excenter dus geen buffermarks nog wel fijne krasjes maar die gingen met black hole helemaal weg.
 
Patrick zei:
Het was met me Flex excenter dus geen buffermarks nog wel fijne krasjes maar die gingen met black hole helemaal weg.

Weg zijn ze niet aangezien BH geen polijstende werking, ze zijn nu opgevuld door de fillers in de BH. Als je um de volgende keer doet nabewerken ga je een nog strakker resultaat krijgen. ;)
 
Klopt, het is ook een verdomde grote wagen om te polijsten, bumpertjes en alles natuurlijk meegespoten... :-& Is ie van kennissen ofzo van je? Ik zou um af en toe eens even gaan lenen om de wegen onveilig te maken! 8d
 
Even wat opbouwende kritiek:
Ik ben bang dat je na een aantal wasbeurten gaat zien dat hij niet is nabewerkt.... Wol moet je altijd nabewerken. M105 is niet echt een product om mee te eindigen. Wanneer je de tijd niet hebt om een auto volledig te doen in een dag, dan kun je er beter niet aan beginnen. Zo voorkom je dat je half werk gaat afleveren. ;)
 
Ziet er goed uit! :cool:
Ben het eens met de opbouwende kritiek :ja
Hopelijk mag je straks in de zomer een daggie nabewerken zodat de lak swirlvrij is nog voordat de blackhole erover gaat.
 
Mooie bak en mooi resultaat. Al denk ik ook net als anderen dat je in de zon je buffermarks wel zult zien van de M105 op wol. Finishen met een light green of een zwarte pad met een licht product is wel aan te raden. Bijvoorbeeld de M205 of een andere finishing polish.

Black Hole verbergt die buffermarks natuurlijk wel voor een groot deel tijdelijk, maar hij moet er ook nog netjes bij staan wanneer hij een paar keer gewassen is en de Black Hole werkt uit. 8o
 
Ik heb nog geen M205 komt denk nog wel eens keer. Had geen tijd meer om nog SSR2.5 en ssr 1 te doen.