Zoals in mijn draadje over de R1150GSA al aangekondigd heb ik ook een R90S uit 1976.
De motor is sinds 2007 in mijn bezit en komt alleen buiten voor echte plezierritjes.
Hij heeft wat patina, of battle scars als je ze zo wilt noemen, maar dat hoort bij zo’n oud beestje.
De motor heeft ca 127.000 km gereden en is in 1990 van nieuwe carters etc voorzien.
Ding is redelijk netjes, dus heel veel winstvwas er niet te behalen dacht ik.
Tot dat ik aan de slag ging.
Ik heb weinig ‘voor’ foto's, maar die ik heb zal ik delen.
Na de nodige avonden poetsen is ook de S weer klaar voor het nieuwe seizoen.
Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een beurtje (oliën, kleppen stellen etc) te geven en nieuwe banden te monteren.
Heb oa gebruik gemaakt van Starglanz, Autoglym Resin Polish, Collinite en Fusso Coat 99.
Ben blij met het resultaat.
Eerst de details.
En het eindresultaat:
De motor is sinds 2007 in mijn bezit en komt alleen buiten voor echte plezierritjes.
Hij heeft wat patina, of battle scars als je ze zo wilt noemen, maar dat hoort bij zo’n oud beestje.
De motor heeft ca 127.000 km gereden en is in 1990 van nieuwe carters etc voorzien.
Ding is redelijk netjes, dus heel veel winstvwas er niet te behalen dacht ik.
Tot dat ik aan de slag ging.
Ik heb weinig ‘voor’ foto's, maar die ik heb zal ik delen.
Na de nodige avonden poetsen is ook de S weer klaar voor het nieuwe seizoen.
Heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een beurtje (oliën, kleppen stellen etc) te geven en nieuwe banden te monteren.
Heb oa gebruik gemaakt van Starglanz, Autoglym Resin Polish, Collinite en Fusso Coat 99.
Ben blij met het resultaat.
Eerst de details.
En het eindresultaat:
Laatst bewerkt: