• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW Spacegrau : licht of donker?

Svenn

Detailing trainee
31 jul 2011
14
47
Hoi,

Ik heb hier een tijd naar proberen zoeken in het forum maar vind nergens of spacegrau nu een lichte kleur is of niet?
(zoekmachine werkt niet meer dus het was handmatig zoeken, excuses als dit topic al bestaat)
Deze vraag stel ik omdat ik mijn weg niet vind doorheen de dodo juice waxes.
Ik vermoed dat ik een light fantastic of een diamond white nodig heb aangezien dit volgens mij een lichte kleur is (gaat naar zilver toe)
Heb ooit iets gelezen van iemand die black hole gebruikt op spacegrau met goede resultaten, heb op dit ogenblik white diamond in bezit en dat werkt een klein beetje maar niet zoals reacties van sommigen hier, vandaar de twijfel..
Iemand met ervaringen?

Sven

Niet dezelfde wagen, wel zelfde kleur (nog geen foto's op pc)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

kan je volgens mij wel met BH behandelen , wordt ie misschien ietsje donkerder van ??

degustibus et coloribus non est disputandum , kan je maw over blijven twisten is kwestie van voorkeur :-b

Blue Velvet werkt hier super op! Heb vorig jaar een Space Graue 3 serie met BV gedaan. Supernatural is nog beter kwa standtijd, glans zit in de voorbereiding.

Black hole nog niet gebruikt, vriend van me heeft die dus ik kan die wel eens testen langs beide kanten van de motorkap.
Supernatural gebruik ik nu en werkt zeer goed, maar wil eens een andere proberen dus die blue velvet maakt al kans om
in volgend winkelmandje te zitten!

Ik heb Black Hole gebruikt
https://forum.Carclean.com/cc_postst12063/WaxWizard--Cruiser-BMW-E92-330Xd-Liquified-Full-Detail.aspx