Weer even nieuws te melden! Afgelopen week bij een vriend langsgeweest en daar een "cursus" DAP gehad. Ik had al wel een keer eerder een DAP gebruikt, maar de fijne kneepjes had ik nog niet onder de knie. Blijkt toch minder moeilijk dan ik dacht, ik heb de smaak meteen wel te pakken
Hier mn eerste actiefoto;
Na een wasbeurtje heb ik op locatie de eerste 2 stappen (op alleen de motorkap) gedaan;
Monello Inizio op een oranje kompressor pad en Monello Mezzo op een witte kompressor pad.
Verbetering was meteen al zichtbaar (auto was tot nu toe wel goed verzorgd, maar altijd handgepoetst)
Afgelopen zaterdag ben ik thuis verder gegaan met de volgende stappen;
Monello Finale op een groen kompressor pad, en vervolgens nog een laagje PB blackhole op een zwarte kompressor pad.
(Blackhole gebruik ik al jaren, maar dit was mn eerste machinale verwerking).
Fotootje tussendoor;
Toen nog afgetopt met 2 laagjes M16 wax van Meguairs. Is een oudje, maar wel een goede (hoewel lastig verwerken, snel uitbuffen)
Potje loopt op z'n eindje, dus wordt eerdaags wel voor iets anders (beter verwerkbaar) vervangen. Hier het uiteindelijke resultaat;
Omdat ik nog maar een beginneling ben met het hele DAP gebeuren, heb ik voor mezelf maar even een geheugensteuntje gemaakt voor pads/middelen/werkwijze;
De EX-P heb ik momenteel (nog) niet, maar het is in ieder geval een handig geheugensteuntje om in de poetskist te hebben