• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bold n Bright verdunnen?

sj0ertum

Detailing chief
15 mei 2011
535
75
Ik gebruik alweer een tijdje Bold n Bright, in het begin namen mijn banden erg veel product op, maar ik merk dat deze verzadigd zijn geraakt en dat ik nog
maar een beetje product nodig heb om ze weer mooi schoon en zwart te krijgen.
Nu is mijn vraag, kan ik in dit geval de bold n bright verdunnen zodat het gebruik nog zuiniger wordt?
Op de verpakking staat High gloss tire dredding an whitewall cleaner Concentrate.

1:1 met water ofzo?

De Bold N Bright is op waterbasis. Je zou het een klein beetje kunnen verdunnen, maar dit zal de levensduur misschien verkorten.

Als vervanger kan ik je van harte de PERL Coat aanbevelen. :ja

Geeft een mooie matte afwerking op de banden en blijft lang zitten.

1:1 gebruikt.
e16346ca.webp

004e80a4.webp

In het begin zat er niks en nu heb je de banden goed ontvet e.d. en elke keer gevoed.
Dat je dan minder hoeft te gebruiken komt bij mij als een logisch gevolg over.

Theoretisch zou je het kunnen verdunnen maar ben er persoonlijk nooit zo'n voorstander van,
zeker dat je toch elke keer minder product nodig hebt om het gewenste resultaat te bereiken.

Er zijn uiteraard andere alternatieven ( Wolfgang - Black Diamond Tire Gel / DodoJuice - Tyromania / Poorboys - Natutal Look Dressing) mocht je tzt een overstap willen maken

Ik ben opzich tevreden over B&B, maar als het product gemakkelijk te verdubbelen is met water zou dat natuurlijk mooi zijn.
Het is nu een beetje melkachtig en dan zal het denk ik wat wateriger worden. Maar ik kan bij mijn komende wasbeurt wel even een
test doen links en rechts ofzo. Eentje met water en eentje origineel:-)^