• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bonanza meldt zich!

Bonanza

Detailing trainee
4 aug 2011
19
47
Ik had even over dit topic heengelezen, maar bij deze:

Sinds vorige week ben ik (Simon, 34, Den Haag) in het bezit van een gloednieuwe Mini Cooper en dat betekent: goed onderhouden! Zeker nu we aan de kust wonen, waar het een ellende kan zijn met zand, zout en niet te vergeten, meeuwenstront! Fijn forum dit, heb er de afgelopen weken al veel gelezen (nog niks gepost).

Inmiddels mn eerste bestellingen geplaatst, geleverd en gebruikt:

- Born to be Mild Shampoo
- Gold Class Carnauba Plus Premium Paste Wax (Meguiar's)
- Gold Class Even Coat Applicator Pads (Meguiar's)
- Deluxe Mega-Mega Towel
- Superthick Microfiber Wash Mitt (Meguiar's)
- Delirium Orange Drying towel

En nu onderweg: Leather Stuff, van Poorboy.

Deze eerste was- en poetssessie is me erg goed bevallen. En ik ga over 2 maanden de boel maar eens proberen te kleien!

Hallo,

Welkom op het forum!!

Waarom pas over 2 maanden kleien??

Een mini kan nooit veel meer werk zijn dan 4 uur:

wassen,kleien,eventueel een glaze,waxen,opblinken!!(en de ramen netjes proper maken ook natuurlijk)

Onderstaande wagen en deze is toch een beetje groter dan een mini heb ik op minder dan 5 uur gedaan:
(velgen,wassen,kleien,wax,ramen)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Danny

In een wilde bui vandaag toch ook maar PB's S&W, een bugtowel en een QC Detailing set besteld... thanks dat jullie me hier helemaal dol maken :)