• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nick's collectie

Denders;332807 zei:
Klinkt goed, had ook al wat filmpjes van het apparaat zitten loeren.. ;-)

Ik ook voor de aanschaf, en ik moet zeggen dat ik blij ben met dit compact model:love .
Had reeds enkele modellen gezien en deze waren een stuk groter, vanzodra de temperaturen wat gedaald zijn ga ik het interieur afwerken van de golf cabrio. Hopelijk gaan de kalk plekken er nu wel uit:( .

Aan de ene kant moet je veel stoppen om te legen en schoonwater bijvullen en aan de andere kant was ik aan het stoeien met een iets groter apparaat om hem net zo neer te zetten dat deze bij mij niet het kleine anti-inkijk hoedenplankje uit zijn voegen drukte onder de achterklep.
Mijn auto heeft een grote kofferbak maar niet heel er diep zoals een sedan ofzo mocht ik hem eens mee willen nemen.
En ik heb zo'n ding ook weer niet dagelijks nodig. Dus hij blijft interessant deze versie!

Het is dus toch net geen badkuip op wielen zo'n TT ,^^ ...

Het is weeral weekend :), tijd de beloofde foto's van de George:love

0nxi.webp

k0as.webp

9sm7.webp

Voorheen stak alles in dozen, telkens stak ik alles door elkaar en het was onoverzichtelijk. Nu met de detailbag heb ik alles binnen hand bereik:)

Volgende artikels verwacht ik:

Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml
Poorboys World - Natural Look Dressing - 946ml
Dodo Juice - Need for Speed - 250ml
Lake Country - Foam on a Stick
Carclean.com - Micro-Restore Concentrate - 946ml
Metropolitan - Air Force Blaster Sidekick 1,3HP
Dodo Juice - Red Mist - Tropical protection detailer - 250ml
Lake Country - Badstof Applicator - 100 % katoen - 10x15cm
Dodo Juice - Supernatural Finger Mitts
Dodo Juice - Diamond White wax panel pot -30ml
Dodo Juice - Purple Haze wax panel pot - 30ml
Monello - Piccolo Nero Trio
Valet Pro - Advanced Neutral Snow Foam 1000ml
CarPro - Reload Spray Sealant - 50ml

Ik zoek nog een Gloria FM10 omdat ik beperkt ben met plaats in de wagen moet dit de oplossing worden. Gisteren een poging gewaagd om deze te bestellen via Amazone.de maar kreeg telkens een foutmelding. Iemand enig idee ofdat je deze ook kan bestellen met een gewone bankkaart(pinpas)?

Verder zal ik dit weekend mijn hok nog verder opruimen en beter en nog overzichtelijker mijn spullen plaatsen. Nu moet ik telkens een heleboel verschuiven om aan een gallon te kunnen en zodoende men flessen bij te vullen.

Daarnet even de tijd genomen om alles te sorteren, en al de sprayflessen bij te vullen.
Tevens heb ik enkele flesjes gevuld van elk moest ik op verplaatsing zijn en toevallig zonder vallen:) .

88ob.webp

4tg9.webp

De flessen/gallons etc. die op het schap staan zijn allemaal reserve, hier wil ik oa. nog bv een 946ml van (white diamond,black hole,EX-P) aan toevoegen zodat ik deze ook op reserve heb staan. In het verleden gebeurde het al eens dat ik een auto deed van een kennis en deze vroeg achter producten, deze heb ik dan zelf staan en vul ik de gewenste hoeveelheid. De bak links bovenaan zit vol met oa. (alle reserve pads,doeken/droogdoek,handpads,applicatorpads,washmitt,sponge etc.) zodoende mocht ik onderweg een pad vernielen steeds een extra heb naast de 2 die ik reeds in gebruik heb.

Nog steeds opzoek (liefst NL,BE) naar een Gloria FM10 voor een schappelijke prijs. Had van een forumlid een link doorgekregen maar kan hem zelf nog niet in het winkelmandje plaatsen:( .

Verder zal ik de komende tijd buiten enkele kleinigheden niet al te veel meer aanschaffen.

Vandaag nog een mooie bestelling geplaatst :) :

Dodo :

Tyro wax 30ml
Orange crush 30ml

Gliptone:

Cleaner
Conditioner

Meguiars:

Apc + 3780ml
Generic fles
Tyre dressing applicator pad
Sanding pad
Unigrit 1500/2000/2500/3000

Monello:

Foamed wool 5,5 pad

Mothers:

Wheel brush
Carpet brush

Carpro:

TarX 1000ml
Eraser 1000ml
Sopure 120ml
Iron x paste 150ml

Poorboys:

Dispender fles
Bold n bright gel 946ml

Valet pro:

Bilberry wheel cleaner 1000ml

Daarnet eindelijk een Gloria FM10 kunnen bestellen, via amazone etc. ben ik geen voorstanders ookal is het goedkoper. Hierna zal het wellicht even stil zijn ik heb vrijwel alles aangeschaft wat ik nodig acht te hebben.

Lijkt erop dat de tas al te klein is ............een 2e tas zou mooi zijn ( heeft die 1e wat gezelschap )

Heb ook die tas en die gaat steevast mee op uitstap :ja

Je kan wel kleinere knijpflesjes (125 - 250 ml) vullen met polijstmiddel/sealant om plaats uit te sparen . Laatst m'n buur z'n C8 volledig gekleid en voorzien van een (vloeibaar) waxlaagje : 25 ml gebruikt voor alle lakwerk .

grandscenicman;333353 zei:
Lijkt erop dat de tas al te klein is ............een 2e tas zou mooi zijn ( heeft die 1e wat gezelschap )

Heb ook die tas en die gaat steevast mee op uitstap :ja

Je kan wel kleinere knijpflesjes (125 - 250 ml) vullen met polijstmiddel/sealant om plaats uit te sparen . Laatst m'n buur z'n C8 volledig gekleid en voorzien van een (vloeibaar) waxlaagje : 25 ml gebruikt voor alle lakwerk .

Klopt, 2de tas is daarstraks telefonisch van een kameraad overgenomen. Kan ik 1 met sprayflessen vullen en 1 met knijpflessen. Kleine knijpflesjes zijn mee besteld. Ik heb destijds alles laten aankopen door een mede forumlid (werkt in NL) deze is ondertussen geminderd en ik hiervan neem ik de tas over. Want het was nu al niet meer prettig werken alles zat propvol:) .

@MeanMachine:

Ik ben iemand met de ingesteldheid, als je iets doet moet je het goed doen. En hierdoor probeer ik door vaak dingen te testen tot een product te komen dat voor me goed werkt. En op regelmatige basis een detail te doen moet je wat in huis hebben en een ruim assortiment hebben.

@ricardo92:

Wellicht woensdag :) is besteld en reeds betaald.

Vandaag weer een mooi pakketje binnengekregen van Carclean met een zeer leuke attentie nl. Valet Pro Bilberry wheel cleaner:love:
(Deze had ik in mijn verlanglijstje staan voor een volgende bestelling)

78yd.webp

Mothers Wax - Wheel Brush
Mothers Wax - Carpet & Upholstery Brush
Meguiars - Tyre Dressing Applicator Pad
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 3000 Grit
Meguiar's Professional - Hi-Tech Sanding Backing Pad
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 2500 Grit
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 1500 Grit
Meguiar's Professional - Unigrit Finishing Paper - 2000 Grit
Meguiar's Professional - Generic Spuitfles - 945ml
Poorboys World - Dispenser knijpfles - 250ml
Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner PLUS (APC) - 3780ml
Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml
Gliptone - Liquid Leather Conditioner - 250ml
Monello - Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad
CarPro - SoPure sprayer - 120ml
Poorboys World - Bold N Bright Gel - 946ml
Dodo Juice - Orange Crush wax panel pot - 30ml
Dodo Juice - Tyromania Tyre Wax - 30ml
CarPro - Iron.X Paste - 150g
CarPro - Tar.X - 1000ml
CarPro - Eraser - 1000ml
Valet Pro - Bilberry Safe Wheel Cleaner - 1000ml

Buiten de gebruiksvoorwerpen(schuurpapier,wheel brush etc.) zijn de items genomen als reserve.

Ik verwacht deze week nog het volgende:

Gloria FM10
Monello peluche verde trio
Monello uni-cone
Car pro orange peel sanding pad 2000grid
Meg's APC+ flessen (1/4 & 1/10)

En nog een kleine bestelling van een andere webshop.

De Meguiars APC + spuitflessen waren destijds zichtbaar in de webshop. Na een mailtje met Johan(die me trouwens de afgelopen keren goed heeft geholpen) bleek dat ze er nog 2 hadden staan. Meteen deze middag nog een bestelling geplaatst omdat ik deze wou, daar ik reeds alle andere flessen had van Meg's en hierover zeer tevreden ben.

Afgelopen vrijdag de andere detail bag gaan ophalen en reeds gevuld:).
Vandaag nog 2 pakketjes binnengehad van Carclean.com & een andere webshop:

b1ic.webp

Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish - 140gr 2stuks
Poorboys World - Dispenser knijpfles - 250ml 2stuks
Monello - Wash Mitt
Monello - Piccolo Nero Trio
CarPro - CQuartz DLUX - Plastic and Wheels Coat - 30ml kit
Nanolex - Ultra Glass Sealant
Poorboys World - Microfiber Applicator
Lege spuitflessen met sprayer en indicatiestikker 10stuks
Standaard sprayer Meg's 3stuks
Watervaste tape 38MM 2stuks