• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CS detailing collectie

Als je wilt kun je de lak natuurlijk beschermen zoals je dat ook met je normale lak doet, voor velgen kun je dan kiezen voor een aantal producten, Dodo Juice Wheeler Sealer is een makkelijk aan te brengen spray sealant. De Poorboys wheelwax die ik hierboven ook al linkte, en de ultieme bescherming is natuurlijk een glascoating voor velgen zoals Gyeon Rim EVO. Dit is ook de volgorde van makkelijk naar moeilijker aanbrengen. Deze producten bieden meer bescherming en standtijd dan de producten die jij hierboven noemt. Als deze producten eenmaal aangebracht zijn kun je je gebruikelijke bescherming van bathe+ of wetcoat eroverheen gooien als extraatje. Deze producten zullen genoeg weerstand moeten bieden tegen het 1x per 3 maanden schoonmaken van je banden. Vooral als je deze bescherming even een week ervoor aanbrengt en ze dan nog lekker sterk zijn.
Gyeon Rim EVO is bestand tot pH 12 en extreme temperaturen, aanbrengen is de eerste keer misschien even spannend maar het zeker waard

• Leuk
Reacties: Cstreutjes
Als je wilt kun je de lak natuurlijk beschermen zoals je dat ook met je normale lak doet, voor velgen kun je dan kiezen voor een aantal producten, Dodo Juice Wheeler Sealer is een makkelijk aan te brengen spray sealant. De Poorboys wheelwax die ik hierboven ook al linkte, en de ultieme bescherming is natuurlijk een glascoating voor velgen zoals Gyeon Rim EVO. Dit is ook de volgorde van makkelijk naar moeilijker aanbrengen. Deze producten bieden meer bescherming en standtijd dan de producten die jij hierboven noemt. Als deze producten eenmaal aangebracht zijn kun je je gebruikelijke bescherming van bathe+ of wetcoat eroverheen gooien als extraatje. Deze producten zullen genoeg weerstand moeten bieden tegen het 1x per 3 maanden schoonmaken van je banden. Vooral als je deze bescherming even een week ervoor aanbrengt en ze dan nog lekker sterk zijn.
Gyeon Rim EVO is bestand tot pH 12 en extreme temperaturen, aanbrengen is de eerste keer misschien even spannend maar het zeker waard
Bedankt voor de uitgebreide en duidelijk reactie! Daar kan ik wat mee!

Euh tire cleaner spuit je op de banden en niet op de velg ????
Klopt, maar loopt altijd wat op de velgen, of wat nevel. Vandaar dat ik het wat ‘spannend’ vindt. Aangezien m’n vorige velgen ‘verkloot’ zijn door een te sterke velgenreiniger icm steenslag pitjes in de blanke lak…