Dat is een hele aardige lijst! Ga je die 1 serie nog mooier poetsen? Ding stond nu al perfect erbij!
Alleen bijhouden
Alles letterlijk 'in kannen en kruiken' bij jou! Heel mooi. Hamstereeeeen...
De vraagjes van mijn kant:
-je hebt alles op bovenverdieping staan zo lijkt het? Is dat niet onhandig als je gaat detailen?
-Gallon Last Touch én een gallon Spray & Wipe. (En volgens mij nog een halve gallon S&W daar staan?) Waarom zoooveel detailspray?
Spray and Wipe gebruik ik elke week als "Drying aid" en voor het kleien van de auto, maar creëert niet de glans en wetlook die ik wil. Daarom doe ik de auto na met de Last Touch. Maar die Spray and Wipe gaat bij mij stiekem best snel. De Last Touch heb ik eens meegenomen om te kijken of die echt zo goed een glans creëert.
En deze verzameling is in slechts vijf maanden opgebouwd?
7 maanden. Ben vanaf februari bij Carclean terecht gekomen, en sinds april een account. Laten we het er verder niet over hebben hoe ik hiervoor mijn auto poetste haha.
Ik realiseer me verder wel dat het wel erg snel is opgebouwd en gewoon serieus veel geld is in gaan zitten. Maar elke keer kwam ik erachter als ik een onderdeel wilde aanpakken, "he, dat heb ik niet in huis". En zo is het eigenlijk heel snel gegroeid. Nu staat er natuurlijk een voorraad en zeker met die gallons kan je een lange tijd overbruggen.
Laatst bewerkt: