• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

boowax

opelmark

Detailing guru
21 aug 2011
1.004
120
N-Br 20km onder Tilburg
Ik had even gezocht maar kwam het nergens tegen, boowax, voor een paar jaar geleden werd dit nog wel eens aangeboden op braderieen en rommelmarkten.

maar wat was het nou eigenlijk voor iets ?
Ik heb er nog een busje van staan, ooit eens gekocht om hars van bomen van de vorige auto af te krijgen, voelt een beetje aan als de ouderwetse groene turtle wax.

Mark

Ik heb een kennis die het ook altijd over deze wax heeft. Hij is er heel erg tevreden mee en koopt het bij de verkoper thuis, ergens in Schijndel ofzo. Als je de demonstratie's van de Standwerker over dit product ziet moet ik altijd erg lachen; Vuur of zuur op de lak! Er gebeurd niks mee, het beschermt geweldig. De praktijk zal anders uitwijzen denk ik.

Wat de samenstelling is weet ik niet. Cleaners? Fillers? Glaze?
Wellicht een idee voor een review?

Tja ik heb nog een bus staan enkel wil ik die niet gebruiken op mijn huidige auto, daar gebruik ik wat beters voor, hoewel ik wel moet zeggen dat de boowax de plak van de bomen voor het grootste gedeelte weg kreeg op de oude auto van ons, maar daar zat geen fatsoelijke wax laag op.

Waarschijnlijk een claner met wat glaze, geen filler.

De verkoper zei altijd dat het geweldige wax was, toch zag ik hem regelmatig met een andere auto LOL