• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

born to be mild dop=slecht?

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
ello everybody,

nu heb ik mezelf een tijdje geleden verwend met een flesje dodo juice born to be mild,
hemelse shampoo, zelfs in vegelijking met men megs gold class merk ik echt verschil(en dat is ook totaal geen slechte shampoo,)
maar nu zit ik echt te sukkelen met dien dop die op de fles zit,
er word aangeraden 2 dopjes in een emmer te doen, da gaat nog maar dan begint het,
de fles drupt na, heel de fles begint te kleven van de shampoo, gebruik ik de spuitdop(allee da klik ding vanboven) dan spuit het er na het sluiten langs de kanten weer tussenuit,
gewoon ERGERLIJK! iemand een advies om het op te lossen?
wil hem overgieten in men gold class fles maar dat vind ik weer zonde want de dodo juice fles is echt mooi.

ben echt ff gedesorienteerd door da probleem....men leven is zo goed als ingestort, zie het niet meer zitten enzo :party:

nee nee vind het gewoon ff lastig, mss dat er een mooie oplossing uit de bus komt en anders word het elke keer als ik hem gebruikt heb ff onder de kraan houden om het overtollige af te spoelen!

**edit** ow ja nog ff dit, ik spoel de fles nu altijd af, dus ik doe de shampoo onderin men emmer, en dan doe ik het water over de fles, maar dit helpt echt gedeeltelijk, als ik dan daarna hem terug opberg is de fles terug vettig.....
 
Ik doe altijd gewoon de dop er af draaien en 2 dopjes op 20 liter gebruiken.

Na dat ik het 2e dopje leeggegoten heb dompel ik hem even onder in de emmer zodat het dopje weer schoon van binnen is.

Resultaat, geen plakplak op je fles, en geen product weggegooid.
 
nooit geen probleem mee gehad?

anders supernatural kopen, me zo een handig pompje (alleen als je de geur kan missen)
 
Nu heb ik geen ervaring met Born to be Mild maar zo te lezen is de dop gelijkaardig aan die van Gold Class (met zo'n klik ding vanboven :-b ) Had je dat probleem niet met de Gold Class dan? Doppen wisselen? :weetniet

Ik meet shampoo altijd af in een potje met ml-verdeling (precies zo een potje waar je vroeger van de dokter je plas moest indoen maar dan kleiner...en ongebruikt...:grinning: )
 
helaas, wat een practig idee van de doppen te wissel, maar hij past niet :roll
en ja als ik da flipdopdingdopselgeval open doe dan komt er langs de rand constant nog shampoo.

ik vermoed dat het een LEER ER MEE LEVEN gevalletje gaat worden.
uiteraard niet het einde van de wereld en de geur+resultaat van de shampoo is zo beestig dat ik het dodo juice vergeef :party: :party:
 
en heb je al aan een injectiespuit gedacht?
ik heb er zo een en die doe ik gewoon in het flesje (of flesje iets schuin houden)
en dan 15ml afmeten voor 12-13L
 
Zoals Eelco zegt, 2 dopjes en bij laatste ff in de emmer heen en weer freubelen, droogmaken en kan ie er weer op .... appeltje eitje toch
 
Heb hetzelfde probleem gehad. Bij mij heeft de dop opengestaan op 1 of andere manier, dus alles is in de lege emmer gekomen.
Dus ik was in 1x door de shampoo heen en 12,50 euro weggegooid...:bad
 
mk-us zei:
Zoals Eelco zegt, 2 dopjes en bij laatste ff in de emmer heen en weer freubelen, droogmaken en kan ie er weer op .... appeltje eitje toch
maar dan beginnen de problemen ook!
ik spoel hem af....laat hem staan, neem hem na het wassen in men hand en heel men hand vettig van de shampoo 8-())

realy dont get that botle...lijkt wel kruip olie ofzo, da komt ook altijd terug ergens tussenuitgekropen !

MAAR tblijft goeie shampoo he :party:
 
Ik gebruik ook altijd een injectie spuit uit het ziekenhuis om de maat te bepalen van de hoeveelheid shampoo
 
Ik heb ook het "probleem" met de Sour Power Gloss-enhancing shampoo
Ik heb ook nog de NXT Generation Car Wash Shampoo en hier heb ik iets mee gedaan....
Daar ik nog een 350ml over had uit die grote 1890ml-bus heb ik die overgetapt in een....Devos Lemmens knijpfles:party:
Had er eentje waar Andalouzische saus in zat en heb deze met heet water uitgespoeld en de sticker komt er zo vanaf.
Dacht bij mezelf wie niet waagt wie niet wint en ja hoor ..Die knijpfles werkt perfect:cool:
Je kan deze perfect doseren in een maatdopje en hij lekt niet na.
Dus...de DL-knijpflessen niet meer weggooien in de PMD maar zuiver maken en opzij zetten voor later hergebruik.
Milieuvriendelijk en supergemakkelijk:ja

groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon dopje netjes maken in je emmer, dan zou er toch niets mis mogen lopen lijkt me uit ondervinding.
En een maatbekertje is ook handig om niet teveel met die dopjes te prullen.
 
Ik pak gewoon een maatbekertje dat bij de hoestsiroop zit ofzo.
Ik doe het dopje open, vul het maatbekertje met 20ml shampoo en sluit het dopje terug.
Geen gemors of andere dingen en geen geplak :party:
 
zuidwest10 zei:
Ik gebruik ook altijd een injectie spuit uit het ziekenhuis om de maat te bepalen van de hoeveelheid shampoo

Juist, ik gebruik er ook altijd zo 1:

Je zit dan niet met vieze dopjes, en weet 100% zeker dat je op de ml. nauwkeurig kan doseren :)^

Na gebruik gewoon even schoonspoelen in je (schone) spoelemmer of onder de kraan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, hier hetzelfde probleem! Aan de bovenzijde van de dop komt er shampoo "naar boven" en gaat kleven aan de fles. Elke keer het dopje doorspoelen, maar geen verschil.

Echter geen reden om een andere shampoo te nemen... Alhoewel de supernatural op de loer ligt.

Groeten,

Robert