• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bottles en spray heads

Even een reactie van Danielleke:
het is de keuze aan carclean om verschillende usplastic artikelen in hun assortiment op te nemen. Ik vind de prijzen van usplastic zeer aantrekkelijk en ik dacht: laat ik een beginnetje maken om de interesse te peilen. Carclean mag hier op doorborduren. Het is uiteraard helemaal aan hen om te beslissen over een groupbuy. Als je de prijs van carcleanproducten vergelijkt met deze zelfde producten op Amerikaanse sites, kun je in de meeste gevallen rekening houden met een omrekeningsfactor van gemiddeld 1.5.
Dus een flesje van 47 dollarcent kun je verkopen voor 75 eurocent. Maar wie ben ik om te beslissen. ,^^

It's all up to CC :idee

P.S. En er staan ook nog verschillende wasemmers op de site, in allerlei kleuren en maten. Ook grit guard en Gamma seal.

Ook hier zijn Flesjes en sprayers altijd welkom!

Maar zoals Danielle reeds aanhaald, is het aan CC op hierover te beslissen, daar ik ze dan toch waarschijnlijk bij hen aankoop!

Heb zelf thuis een 10tal lege flessen staan, maar eerlijk gezegd gebruik ik er zelfs de helft niet van.
Als ik een verdunning moet hebben maak ik die snel, ipv van ieder product 5 verschillende verdunningen te hebben klaarstaan.

Ouch, alweer een scherpe reactie van CC

DoDo sprayfles met logo
OF
De CC huismerk sprayfles
OF
Een flesje van Meg's

En de overige aanbiedingen zijn ook niet mis
Ik een geluk dat ik max 1 maal per maand bestel :(

Hans

If you have a little bankaccount...

kennen jullie de sprayflessen van HG? http://nl.hg.eu/fast-shop

Keramische kookplaat reiniger, natuurstenen aanrechtblad reiniger etcetera

Als je fles leeg is, gooi hem dan niet weg, maar recycle deze.

Etiket kun je makkelijk verwijderen. Fles is stevig en sprayer ook.

Enige nadeel, fles is niet doorzichtig.

Ook lowbudget:
Witte Reus badkamerreiniger en keukenreiniger. Vorm van de fles is iets minder handzaam (klassieke "platte" sprayflessen), maar ze hebben een heel handig gaasje wat je voor de sprayer kunt klappen, om schuim te sprayen!

de plaatselijke doe het zelf zaak heeft hier gewoon lege sprayflessen..
kosten 1.80, is semi transparant, met maat verdeling (1liter)
prima flessen voor het geld

Danielle zei:
Enige nadeel, fles is niet doorzichtig.
De navulversie van de Douche & Bad was vroeger (Edit; in de voorraad van Hornbach nogsteeds) doorzichtig.
Ik gooide al vrij weinig weg :lol en deze al helemaal niet.

Vorige week nog 2 sprayflesjes van 500ml meegenomen bij de Makro
Leeggegooid in een 1 literfles, heb ik mooi twee kleintjes leeg.

Hans

Volgens mij is de enige doorzichtige fles van HG de Glazenwasser.
Dit spul heb ik al minstens twee jaar en nog niet leeg. De ruiten thuis was ik niet zo vaak als mijn autoruiten :lol
Ik vind het wel fijner dan een sopje van Dreft.
Dus als je nu je partner een plezier wil doen, koop HG Glazenwasser voor haar en lap zelf de ramen vaker... Is het flesje sneller leeg :idee

Voor de paar euro die ze maar kosten koop ik fijn de originele flessen.
Ziet er mooier uit (vind ik), er zit een fijne maatverdeling op (bij de meguiars iig) en op het bedrag wat ik aan poetsspul hebben staan ga ik niet op die paar euro kijken.

Zo denk ik er ook wel over, liever wat mooie originele flessen.
Kost nu geen stukken van mensen, ofwel moet je de huidige maar wat meer gebruiken zodat ze sneller leeg zijn.

Wil je het helemaal low-budget doen, neem dan gewoon wat lege 0.5l frisdrank of water flesjes en draai daar een sprayer op.
Het ziet er niet, maar als je er zo goedkoop mogelijk vanaf wil zijn...