• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Braaksellucht verwijderen

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ooit heb ik eens een topic geopend voor het verwijderen van braaksellucht uit een auto. Daar kwamen toen wel tips maar allemaal commerciele links: https://forum.Carclean.com/cc_postst4948/Brakende-hond-Hoe-nu-die-zure-lucht-verdrijven

Nu heb ik afgelopen weekend een klusje gehad in een taxi. Een opa en kleinkind zaten in de taxi en het kleinkind heeft de gehele achterbank er onder gekotst op de afsluitdijk. Ze moesten nog ruim een uur rijden en dan nog met de taxi door naar de standplaats. Ik heb alles met de extractor goed kunnen verwijderen. Maar de geur komt steeds terug door de bacterien die nog aanwezig zijn.

Heeft er iemand goede ervaring met een product om dit soort geuren te bestrijden? De Valat Pro Odour Eater lijkt me wel iets: https://www.Carclean.com/product/Valet_Pro/Enzyme_Odour_Eater_1000ml_IC1-1L_101877
Maar werkt het ook 100%? Iemand die dit toevallig getest heeft.
Nu gaat de auto telkens naar een garage die de boel reinigen maar dat is vrij duur. Het taxibedrijf wil graag het een en ander bij Carclean gaan inkopen voor het gebruik van hun wagens.

Biotex groen. Met lauw water aanmaken en in laten trekken (heeft zo zijn tijd nodig)
... daarna met de extractor.

Werkte ook op een matrasje van een kinderbed (te groot voor de wasmachine)

Hans

Dat van de onweer wist ik nog niet... helaas is het een taxi en die moet eigenlijk vrijwel 24/7 bij de weg zijn, om daar op te wachten wordt een kostbare zaak haha.

maar er word aangegeven dat de geur wederkeerd door bacterieen? kan je dan niet beter een scheutje detol(ontsmettend) in je extractor bijdoen? ok detol ruikt niet al te fris maar is wel heel vliuchtig, dus de geur blijft helemaal niet lang hangen(dagje ofzo) veel succes, en mooi gedaan ook een verhaaltje verzonnen over bompa en kleinkind om je eigen nachtelijke bezigheden te verdoezelen, hahahahahaha(grapje he.... )

euhm naar de dokter? waarom dat? ik ga ook niet naar de dokter na een fout avondje stappen waarna ik met men kop in de porseleinen troon moet gaan hangen hahahahaha maar nu terug ontopic he ;-)