• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bruine deeltjes in Mothers Topcoat

In mijn pas gekochte (15-03-2011 ontvangen) fles Mothers Wax - Reflections Advanced Top Coat - 473ml zitten deze deeltjes ook. Heb er toch de hele auto mee gedaan en zie geen schadelijke gevolgen. Ik wacht nog even op verdere reacties.

Recent dit produkt ook gebruikt en mij viel op dat tijdens gebruik bruinachtige korreltjes op de pad achterbleven (door de flits lijken ze witter). Verder ruikt het ontzettend chemisch waar op een ander forum de geur werd omschreven als "lekker fris".

Laatst bewerkt door een moderator:
cooter zei:
Thank you for your follow up. Yes, I have confirmed receipt of your
return. The product in the Mothers bottle that we have received does
not look, feel, nor smell like the Mothers Reflections Top Coat
. Where
was this bottle purchased from? It appears to have been contaminated.

Nee toch. Krijgen we nu ook al imitatie Mothers?
Original Chinese Mothers Wax...:lol

Tim zei:
We gaan het navragen bij Mothers!
Tim zei:
maar ik wacht even op de reactie van Mothers
Tim zei:
Het is doorgestuurd naar de ontwikkelafdeling, dus even geduld.

Wat heeft Mothers aan CC laten weten?
Voor mijn gevoel niets,anders had CC hier wel een reply neergezet.
Jammer dat de klant na 2 maanden zelf contact op moet zoeken met Mothers om uit te zoeken hoe of wat dat het is.

Meest mooie is het stukje dat Africor vet gedrukt heeft in de quote van TS.

Gaat Mothers nu zeggen dat de inhoud van hun fles niet conform is van hun product??

Ik heb van Tim begrepen dat Mothers heel traag reageert.
Bij mij was dat niet zo.
Mothers geeft inderdaad toe dat het product niet is zoals het zou moeten zijn.

Vandaag eindelijk het moeizame verhaal afgerond. Ik heb van Mothers (via carclean) o.a. een nieuwe fles Top Coat gekregen.
Geen bruine deeltjes in deze fles :-)^

Bij Mothers is het inderdaad eindelijk ook richting ons geregeld. Voor iedereen die bruine deeltjes in zijn of haar Top Coat heeft, kan contact met ons opnemen om de fles om te ruilen.

Het duurt nog even voor wij de vervangende voorraad krijgen van Mothers, maar we hebben nu een paar goede flessen staan.

@Bartr123 Mothers was bij ons inderdaad niet vlot en pas een paar dagen terug hebben wij het kunnen regelen met Mothers.

@Tim,
toch een beetje nalatigheid van Mothers om dat zo lang op de plank te laten liggen,maar eind goed al goed,er is vanuit Mothers een nette oplossing geopperd.

bartr123 zei:
@Tim,
toch een beetje nalatigheid van Mothers om dat zo lang op de plank te laten liggen,maar eind goed al goed,er is vanuit Mothers een nette oplossing geopperd.

Verschillende kanalen werkten ook nog eens flinks langselkaar daar. Ze wisten van elkaar niet dat ze met hetzelfde bezig waren, lekker efficient. :no

@Tim

Ik heb mijn potje topcoat nog ongeopend staan op de plank.
Is een klein jaartje oud....(jajajaja ik weet het.....)
Moet ik die gewoon gaan controleren of pas als ik het ga gebruiken??
(jajajajajaja binnenkort)