• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Buiten een coating aanbrengen

Ik rondje coating? Ja prima!

Misschien een tip, loop de auto na m.b.v. een zaklampje/inspectie lampje zodat je de coating overal goed afneemt!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik doe meestal aan het eind van de dag. Dus smorgens en smiddags coaten. En begin van de avond Cure erover.
 
De handleiding zegt dat je na een uur met cure er overheen kan.

Als de auto toch binnen gaat staan is het al geen vereiste meer, maar het kan zeker geen kwaad om het evengoed aan te brengen voordat die de straat op gaat.

Edit: lees de handleidingen, daar staat het in. Zo geldt voor cure dat je het bij een droge auto OP DE DOEK moet sprayen en niet op de lak.
 
Als je een high spot over het hoofd gezien hebt kan je die wegwerken door terug wat coating erover aan te brengen en dan goed uitbuffen.
 
Aan brengen is goed gegaan ongeveer 5 min gewacht met afnemen en dat ging zonder moeite wel is er een klein beetje Pure op me raam gekomen ik heb het gelijk afgenomen maar toch blijf je het zien iemand een oplossing?
 
Oke heb namelijk plekjes van cancoat op me raam van 3 jaar terug maar het zit er nog steeds en ging niet weg met glas polish
 
Haha! Scherp @GeBas

Mocht je willen weten na hoeveel wasbeurten je het weer aan moet brengen dan kan dat elke wasbeurt (is ook als drooghulp in te zetten namelijk). Je kunt ook iedere maand aanhouden. Het doet geen kwaad en enkel goeds.