• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

California Gold Clay Bar Paint Saving System iemand ervaring

golf20vturbo

Detailing rookie
21 nov 2008
13
0
Heeft iemand ervaring met de producten van Mothers dit omdat ik de California Gold Clay Bar Paint Saving System wil gaan
bestellen, maar omdat ik NOG geen enkele ervaring op dit gebied heb zou ik graag reacties van 'jullie' willen:-b

Klei is in principe klei, de een wat grover dan de ander, dit is een mooie set, klei, spray én doek voor een mooie prijs :-)^

uitermate prima set!
klei is niet echt aggresief, de kans op marring is heel klein.. deze klei is namelijk erg zacht

laat zich makkelijk vormen, en is gewoon eigenlijk PRIMA!

(ff verkoop zinnetje: heb hem zelf ook!!)

die spray is trouwens ook wel goed, maar is vrij snel op..
ik zal dan ook een flesje (250ml) dodo born slippy mee bestellen

dan kan je VOORLOPIG!! kleien!

heb dit setje ook...
is gewoon goed...
je krijgt twee stukken klei, een detailer spray waarmee je aan de slag kunt. daarnaast krijg je een doek van redelijke kwaliteit. Deze kun je makkelijk gebruiken bij het kleien.

kortom: een aanrader

Ik heb de set ook.

2 stukken klei, waarvan ik het eerste stuk in 3-en heb geknipt. Ruim een hele auto mee gedaan.

De spray ruikt naar fire-balls (kauwgom) en werkt lekker glibberig. Sommige gebruiken water en spray, maar dat werkte bij mij voor geen meter. Gewoon lekker de detailspray gebruiken, je kan ongeveer 2 autos doen met die fles.

Prima set, niks mis mee!

Ik heb inmiddels de bestelling binnen , en ik moet zeggen SUPER8d 8d 8d .
Eerst had ik een grijs/zwarte golf:-/ , maar nu is hij weer zwart.
Volgende week alleen even bij carclean langs om de DAP DAP500 V2 met Raffini Starterspakket te
testen en eigelijk ook maar gelijk meenemen:love .( plus nog wat andere dingen )

Schrijf je reactie...