Na wat marring op mijn Audi met Poorboys World Poly - Elastic Clay ben ik gaan zoeken naar een zachtere klei. Aangezien dat mijn lak niet zo vuil was(oefen paneel) wil ik graag zachtere klei gaan gebruiken. Zo ben ik bij Mothers gekomen.
En zachtere klei is het zeker ! Het totale setje bestaat uit een detailspray, klei 2 stuks en een terrytowel. De detailspray ruikt lekker naar kaneel
(kaneel stokken van de kermis). Het doekje heb in de verpakking laten zitten omdat ik al zoveel doeken heb
Het blokje heb ik in 2 stukjes geknipt en lekker warm gekneed en tot een plakje van 1 cm gemaakt. Al sprayend en glijend over het lak gaat het als een zonnetje.:-"
De lak was al redelijk schoon maar toch haal ik er nog wat af.
^
En niet helemaal tot mijn verbazing laat ook Mothers een lichte marring achter.:| Conclusie : na het kleien eventjes na werken met een light polish.
^
+
een zeer zachte klei
goed verwerkbaar
spray ruikt heerlijk
voordelige set
^
-
laat een lichte marring achter
stukjes klei zitten los in de doos en niet in een bewaar doosje zoals Meguiars
En zachtere klei is het zeker ! Het totale setje bestaat uit een detailspray, klei 2 stuks en een terrytowel. De detailspray ruikt lekker naar kaneel
Het blokje heb ik in 2 stukjes geknipt en lekker warm gekneed en tot een plakje van 1 cm gemaakt. Al sprayend en glijend over het lak gaat het als een zonnetje.:-"
De lak was al redelijk schoon maar toch haal ik er nog wat af.
En niet helemaal tot mijn verbazing laat ook Mothers een lichte marring achter.:| Conclusie : na het kleien eventjes na werken met een light polish.
+
een zeer zachte klei
goed verwerkbaar
spray ruikt heerlijk
voordelige set
-
laat een lichte marring achter
stukjes klei zitten los in de doos en niet in een bewaar doosje zoals Meguiars
Laatst bewerkt door een moderator: