• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cancoat en wetcoat

Hennie
Gaat over een mercedes uit 2013
Auto is al twee keer gewassen zit slechts een kras op die ik later laat wegwerken .
Complete behandeling is voor september dan maak ik de auto winterklaar.
 
Hennie
Gaat over een mercedes uit 2013
Auto is al twee keer gewassen zit slechts een kras op die ik later laat wegwerken .
Complete behandeling is voor september dan maak ik de auto winterklaar.

Ah ok, ik had niet door dat het een nieuwe 2dehands was.
Het kan idd best zijn dat de vorige eigenaar of de verkoper een wax of coating heeft aangebracht, je kan hen misschien vragen wat?

In elk geval veel plezier met de nieuwe wagen én met het poetswerk
 
  • Leuk
Reactions: Wallace
Nope is bij handelaar gekocht.maar ok ga zaterdag wassen en als het weer toelaat cure opzetten.
Kzal een foto posten van het resultaat.

Hier op het forum ook gelezen dat je cure 1/1 kan verdunnen met gedistileerd water zijn hier ervaringen mee ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het wel eens verdund gebruikt omdat ik last had van vlekken en strepen op sommige auto's. Na het verdunnen is het wat gebruiksvriendelijker, maar als je erg zuinig bent dan zou het ook onverdund prima moeten gaan.
 
  • Leuk
Reactions: Wallace en Zluytr
Precies wat Jan zegt.

Het product is zo zuinig dat 1 spray per paneel genoeg is. Mensen zijn snel geneigd meer te sprayen, in dat geval is verdunnen een goede oplossing.
 
  • Leuk
Reactions: Wallace