• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cancoat uithardingstijd bij lage temperaturen

RVDE

Detailing addict
22 apr 2015
7
60
Afgelopen vrijdag mijn auto met Cancoat behandeld. Het was mijn eerste kennismaking met een coating. De auto heeft 24 uur in een verwarmde garage gestaan bij een familielid, daarna heb ik een laagje Cure aangebracht en de auto naar huis gereden. Daar staat hij buiten.

Nu zijn de buitentemperaturen aan de lage kant en vraag ik me af of dat in het geval van Cancoat nog van invloed is op de totale uithardingstijd. Ik weet dat wassen pas weer na minimaal 7 dagen mag, maar hou voor de zekerheid 14 dagen aan. Is dat lang genoeg?

Ik denk van wel, hij heeft ook al 24 verwarmd gestaan dus als je nu 14 dagen is het wel oke hoor de auto wordt nu ook al elke dag blootgesteld aan vochtig weer.