• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Car Dryer aanschaffen, of...?

LAWRENCIO_XD

Detailing guru
27 nov 2018
1.160
158
29
Groningen
Nu bekend is geworden dat CC een mooie Black Friday aanbieding heeft voor de Monello Maestro Car Dryer, begin ik toch te twijfelen om er misschien eentje aan te schaffen. Kwalitatief weet ik dat dit apparaat uitstekend is na het lezen van meerdere reviews. Echter, ik probeer voor mezelf te bedenken of het ook echt toegevoegde waarde heeft buiten het normaal drogen met een droogdoek en drooghulp.

Daarom de vraag: Waarom is een Car Dryer een toegevoegde waarde voor een hobby detailer en wat zijn voor jou de belangrijkste redenen om er toch eentje te hebben?
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Oplossing
Ik heb mijn Monello Maestro ook al vanaf de pre-order. Mijn gedachte was om daar bij elke wasbeurt de auto mee droog te blazen, maar in de praktijk blijkt dat ik hem daar niet elke keer voor uit de tas haal. De voornaamste reden hiervoor is dat het toch langer duurt dan ik gedacht had
Toch heb ik zeker geen spijt van de aankoop. Ik gebruik hem toch regelmatig, nl. altijd voordat ik ga polijsten of waxen. Anders heb ik daarbij altijd wel last van druppels die later nog tevoorschijn komen uit spiegels en kieren.
Hij heeft dus zeker een toegevoegde waarde en ik zou hem niet meer willen missen.
Nog een tip: ik gebruik tijdens het droogblazen ook altijd een doek, die ik naast de plek houdt waar ik aan het blazen ben. Zo blaas je de...
Maar even wachten tot de Maestro weer eens in de aanbieding komt of in "Te koop" verschijnt want het lijkt me een fijne aanvulling.
Er zijn nogal wat hoekjes etc waar het tobben is met een doek. Vooral als je door wilt met een volgende stap waarvoor de auto droog moet zijn.
 
Is zeker een handig ding. Heb er 1 sinds laatste aanbieding. Nu vooral lekker om de auto te drogen nu met het koude weer. Zeker geen spijt van.
 
Of als mijn vrouw zit te klagen dat ik weer aan het detailen ben ;)8
D6E04205-12BC-49ED-A388-EB0319911331.jpeg