• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com doet mee aan de TNT Post Grabbeldagen: altijd prijs!

Zo te zien moet ik Carclean op kosten jagen door mijn bestelling voortaan ook maar te laten verzenden ipv ophalen :lol

wij hebben nu 5% korting bij een bedrijf waar je oa naamplaatjes voor de voordeur kunt bestellen...en daar die wilde we altijd nog een keer laten maken
even goed kijken dus

Alleen vandaag nog, dus als iemand nog codes heeft, even proberen.

Edit; tot 7 november ?, de site van TNT is nog in de lucht

Hans

Blijft volgens mij nog even: Aanbod geldt voor pakjes die tot 7 november verstuurd zijn.
Ikke dus nog een poging gewaagd (Heb gisteren pas m'n Skull in ontvangst mogen nemen): 10% korting bij Navco (Navigatiespul) Moah.. :cool

Vindt het echt een butt-actie van TNT... 4x 10% korting bij een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan ik iets zou (willen) kopen. Maar goed dat is mijn mening, ik hoop dat anderen meer succes hadden.