• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com op TV!

Elva Chan

Detailing trainee
12 okt 2021
23
40
Carclean-logo-new.jpg

Carclean.com op TV!

blog thumbnail-carclean.com op tv.png
Binnenkort start op RTL4 een nieuw (auto)programma, ‘De Mooiste Wegen’. Het productieteam heeft ons gevraagd of we hieraan wilden meewerken en die kans hebben we gegrepen! Zo kan Carclean.com op een mooie manier haar tv-debuut maken. ‘De Mooiste Wegen’ zal worden gepresenteerd door autojournalist Werner Budding, voor velen al bekend vanwege zijn avontuurlijke content op o.a. Youtube. Hij neemt de kijker mee langs de mooiste wegen in Europa.

Het programma bestaat uit een reeks van acht afleveringen. Hierin zijn we meermaals te zien in onze showroom en geven we bondige demo’s in onze detailingruimte 'Diventa Bella'. De draaidagen waren lang en er is door Tim en Johan keihard gewerkt. Nu zijn wij hard werken wel gewend, maar filmen met een professionele cameraploeg is echt een vak apart! Polijsten, wassen, kleien, shot-na-shot en vooral niet vergeten om te blijven doorpraten en glimlachen. Een marathon lopen is er niks bij! Het was een zeer enerverende ervaring en gelukkig zitten de shots erop. We zijn er dan ook erg trots op, je een voorproefje te kunnen geven. We zijn zeer benieuwd wat jullie en andere kijkers ervan vinden!

In de aankomende weken zullen meerdere blogs verschijnen over het programma 'De Mooiste Wegen'. In deze blogs zullen we uitgebreider ingaan op de producten die in beeld zijn geweest en wordt uitgelegd hoe je deze moet toepassen.

Échte service, integriteit en professionaliteit, daar staan we voor! De echte detailingfanaat wist Carclean.com al goed te vinden, nu is het tijd dat de rest van Nederland ons ook gaat leren kennen.

De eerst uitzending is op zondag 6 november om 16:30u op RTL4.
 
Laatst bewerkt:
Dat is zeker leuk om ook via de tv bekendheid te krijgen. Die andere uit Vught doet dat ook en zal hem ook wel geholpen hebben, al denk ik zelf er toch wat anders over.
Leuk dat Werner dit gaat doen, en misschien nog wat inspiratie op doen voor komende roadtrips.
 
  • Leuk
Reactions: bros
Mooie stappen dit !

Dat hadden jullie ook niet kunnen denken toen je vanuit Bergschenhoek dit gingen opzetten

Fijn om straks op tv ook eens een positief tegengeluid te kunnen geven aan onze vriend een paar zenders verderop en te laten zien dat het ook anders en beter kan.
Werner heeft z’n sporen in de Autowereld al meer dan verdient dus terecht dat jullie daarbij aansluiten want dat geld voor jullie uiteraard ook.

Tim & Dennis hadden in het verleden toch al eens wat tv ervaring opgedaan voor een nieuws item op RTL4 of vergis ik me daarin ?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR

Carclean.com op TV!

Bekijk bijlage 157617Binnenkort start op RTL4 een nieuw (auto)programma, ‘De Mooiste Wegen’. Het productieteam heeft ons gevraagd of we hieraan wilden meewerken en die kans hebben we gegrepen! Zo kan Carclean.com op een mooie manier haar tv-debuut maken. ‘De Mooiste Wegen’ zal worden gepresenteerd door autojournalist Werner Budding, voor velen al bekend vanwege zijn avontuurlijke content op o.a. Youtube. Hij neemt de kijker mee langs de mooiste wegen in Europa.

Het programma bestaat uit een reeks van acht afleveringen. Hierin zijn we meermaals te zien in onze showroom en geven we bondige demo’s in onze detailingruimte 'Diventa Bella'. De draaidagen waren lang en er is door Tim en Johan keihard gewerkt. Nu zijn wij hard werken wel gewend, maar filmen met een professionele cameraploeg is echt een vak apart! Polijsten, wassen, kleien, shot-na-shot en vooral niet vergeten om te blijven doorpraten en glimlachen. Een marathon lopen is er niks bij! Het was een zeer enerverende ervaring en gelukkig zitten de shots erop. We zijn er dan ook erg trots op, je een voorproefje te kunnen geven. We zijn zeer benieuwd wat jullie en andere kijkers ervan vinden!

In de aankomende weken zullen meerdere blogs verschijnen over het programma 'De Mooiste Wegen'. In deze blogs zullen we uitgebreider ingaan op de producten die in beeld zijn geweest en wordt uitgelegd hoe je deze moet toepassen.

Échte service, integriteit en professionaliteit, daar staan we voor! De echte detailingfanaat wist Carclean.com al goed te vinden, nu is het tijd dat de rest van Nederland ons ook gaat leren kennen.

De eerst uitzending is op zondag 6 november om 16:30u op RTL4.
Ik zou het wel ook heel graag zien in België. RTL4 zit wel niet in het zenderaanbod van Telenet TV.
 
Ik ben benieuwd of dit nog extra klandizie oplevert: je ziet steeds even een Carcleandoos waar iets uit gepakt wordt, in een flits even een product (vaak te kort om te lezen wat het is, zeker als je het product niet kent), en een verhaaltje dat er een onderdeel wordt opgefrist. Voor mij iets wat er heel irreëel uitziet als werkelijke gebeuren, veel te gekunsteld en alleen iemand die het kent, herkent het product misschien.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Stevo
Dat had ik ook wel een beetje, je wordt niet echt nieuwsgierig naar het product of de beleving van het gebruik ervan. Maar wellicht komt dat nog in latere uitzendingen, ik vind het wel een mooi programma.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of dit nog extra klandizie oplevert: je ziet steeds even een Carcleandoos waar iets uit gepakt wordt, in een flits even een product (vaak te kort om te lezen wat het is, zeker als je het product niet kent), en een verhaaltje dat er een onderdeel wordt opgefrist. Voor mij iets wat er heel irreëel uitziet als werkelijke gebeuren, veel te gekunsteld en alleen iemand die het kent, herkent het product misschien.
Ja, veel te kort, jammer. Maar vanaf nu komen Johan en ik weer in beeld. Hopen dat dat wat op gaat leveren.