• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik nodig je van harte uit om een keer mee te rijden met TNT op mijn route. misschien dat dat enigzins een en andere duidelijk kan maken.

Ik begin 'sochtends om 7uur met laden, en er zijn dagen bij, dat het zo druk is, dat je inderdaad s avondsna 7 NOG aan het rijden bent. Mag eigenlijk al blij zijn, dat de mannen en vrouwen bij TNT geen 9-5 mentaliteit hebben, en ze niet gewoon stoppen na 8uur werk. Einde van de middag is toch niks mis mee? Levering is VOLGENDE DAG, en de dag loopt niet tot 15.00u in mijn ogen. En als je plots om iets verlegen zit, had je maar beter op moeten letten en eerder moeten bestellen :lol

Jammer weer dit... jij ruikt nog naar bloemetjes na tig uur werken, sjouwen, tillen, lopen, rijden in auto vaak zonder airco?

Ik geef toe, je hebt zweet en zweet, ik baal ook als mensen naar oud zweet ruiken. Maar zelf zweet ik met dit weer ook, en als iemand daar een opmerking over wilt plaatsen, heel graag. Ik heb mijn woordje klaar. TNT is niet heilig, TIG mensen/machines zijn met de pakjes bezig, jammere alleen is dat altijd de bezorgers op hun falie krijgen.