• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean emmer

Mito

Detailing addict
18 mrt 2012
109
65
Een paar vraagjes over de carclean emmer van 19L:

Zit hier altijd een deksel bij? want ik vind die info niet op de site
Indien deze wordt geleverd met deksel. Is die stevig genoeg om als krukje te gebruiken?

Ben van plan er een 2-tal aan te schaffen in combinatie met die gekleurde scratch shields. Deze lijkt me evengoed als een grid-guard en is weer een klein beetje goedkoper.

Btw: geld dit winterpakket nog steeds? Komt nog steeds goedkoper dan alles apart te bestellen en die gratis monello spullen zijn mooi meegenomen.
 
https://forum.Carclean.com/cc_postst13191/Zeer-voordelig-waspakket-was-de-winter-weg-met-45-korting

Er zitten deksels bij de emmers, alleen die zijn niet echt superstevig, vergelijk ze maar met de deksels van een mayonaise emmer.
Je kan er wel op zitten, maar niet met je volle gewicht.

Ik meen gehoord te hebben dat de Grit Guard Gamma Seals ook op de emmers passen, deze zijn wel lekker stevig en op te zitten.

Tip :idee Neem dan de zitkussen erbij, krijg je geen houten reet van
 
Ik heb ook de Carclean emmers, de deksels moet je niet niet teveel van verwachten.

De scratch shields heb ik er ook inzitten, het is dat ik zwarte gg wilde hebben anders had ik ook gebruik gemaakt van de actie.

De gamma seals passen ook perfect, Patrick heeft het goed gehoord.
Ik heb gelijk even foto´s voor je genomen.
 
Dat is duidelijk, merci mannen.
Maar om echt lekker te kunnen werken moet je denk ik wel best een velgenemmer erbij pakken om die dan als kruk te kunnen gebruiken tijdens het wassen. Lijkt me ni handig om da deksel er steeds af moeten doen als je was of spoel-emmer je kruk moet voorstellen.

Maar goed ik weet gelijk wat ik moet gaan bestellen. Kmis nog de emmers en wat doeken dan kan ik aan de slag !
 
nicknameless zei:
https://forum.Carclean.com/cc_postst13191/Zeer-voordelig-waspakket-was-de-winter-weg-met-45-korting

Er zitten deksels bij de emmers, alleen die zijn niet echt superstevig, vergelijk ze maar met de deksels van een mayonaise emmer.
Je kan er wel op zitten, maar niet met je volle gewicht.

Ik meen gehoord te hebben dat de Grit Guard Gamma Seals ook op de emmers passen, deze zijn wel lekker stevig en op te zitten.

Tip :idee Neem dan de zitkussen erbij, krijg je geen houten reet van
Ik heb vandaag de winterset binnen gekregen, mooie grote emmers. Maar deksels zater er niet bij hoor :schaam

Wel beetje onhandig aangezien ik vaak was in de wasbox en dan zelf water meeneem, zonder deksels zal ik het water dus in jerrycans moeten doen en in de wasbox overgieten in de emmers.
 
ik heb er ook 2 los besteld en ook zonder deksels. dus heb even aan tim gevraagd of ze ze mischien vergeten waren. maar de deksels zijn op en hij zij dat als je een winterpakket hebt dat daar sowiso geen deksels bij geleverd worden. je zou het beste voor een gamma seal kunnen gaan die is ook van veel betere kwaliteit. ( is ook wel iets duurder maar hier kan je nog een keer opgaan zitten ofzo)
 
ConQuestador zei:
Ik heb vandaag de winterset binnen gekregen, mooie grote emmers. Maar deksels zater er niet bij hoor :schaam

Wel beetje onhandig aangezien ik vaak was in de wasbox en dan zelf water meeneem, zonder deksels zal ik het water dus in jerrycans moeten doen en in de wasbox overgieten in de emmers.
Stond ook nergens dat er deksels bij zaten en staan ook niet op de foto.
 
Dibbuz zei:
Stond ook nergens dat er deksels bij zaten en staan ook niet op de foto.

klopt maar het stond in een reactie van een koper. op is op he jammer maar je hebt er toch weinig aan.
 
Het beste is inderdaad om te gaan voor de seals. Past perfect. Als iemand 2 deksels nodig mag hij ze hebben, anders gaan ze de prullenbak in.
 
nickL zei:
klopt maar het stond in een reactie van een koper. op is op he jammer maar je hebt er toch weinig aan.
precies ;) Ik ging er ook niet vanuit dat ze er bij zouden zitten, maar in dit topic werd gesugereerd dat het wel zo zou zijn.

tamer zei:
Het beste is inderdaad om te gaan voor de seals. Past perfect. Als iemand 2 deksels nodig mag hij ze hebben, anders gaan ze de prullenbak in.
Je hebt 2 deksels liggen die erop passen? Interessant, waar woon je ?

Ik heb al ff gemeten dat de top van de emmer 30,5 cm in doorsnee is, zou je bij een bouwmarkt eventueel deksels kunnen kopen ?
 
@ConQuestador , voor de duidelijkheid ik heb geen seals voor je, maar wel de deksels die erbij zaten. Ik kom uit Zeist, maar ben ook vaak in Rotterdam te vinden.

@Aficior, dank je wel kerel. Omdat ik wel fan ben van WG heb ik besloten om mijn emmers ook in WG style te doen:)
 
Mijn winterpakket is goed aangekomen :)

kan niet wachten tot het weekend is om de boel uit te proberen !!