• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carlo - E92 M3 V8 & E30 325i Cabrio

Carlo1188

Detailing trainee
16 mrt 2016
3
35
35
Al jarenlang gebruik ik dit forum om inspiratie en kennis op te doen zonder hier zelf in bij te dragen. Dankzij jullie heb ik de juiste keuzes betreffende machines en producten kunnen maken die mijn auto's laten schitteren. Hiervoor mijn dank!

Ik ben begonnen met een DAP Starterskit en heb hier vele dagen mee gewerkt en ontzettend veel van geleerd. Uiteindelijk overgegaan op de Rupes BF21 en een Ibrid waarmee ik uiterst tevreden ben. Ik werk 95% met Megs microfiber pads i.c.m. M105 en M205.

Ik ben 28 jaar en trotse eigenaar van de BMW M3 op de onderstaande foto's. Toen ik deze in 2007 voor het eerst bij de dealer zag staan wist ik meteen: hier ga ik voor werken, een droom die 9 jaar later uitkwam. Ik hou van origineel maar heb toch enkele aanpassingen gedaan:
  • LCI achterlichten
  • Akrapovic Evolution met Carbon Tips
  • Performance kofferbakspoiler
  • BMW M359 Competition velgen
  • Verlaging d.m.v. H&R verlagingsveren
Het enige wat me tegenvalt is de orange peel...

20170826_133747.jpg
20170826_133738.jpg

Daarnaast heb ik samen met mijn broertje een E30 325i 'Barn find' gekocht. Deze heeft 11 jaar in een garage gestaan. Ontzettend leuke auto om mee te rijden!

20170506_183449.jpg


Ik hoop ik de toekomst een bijdrage te kunnen leveren en natuurlijk nog een hoop te leren!

Groet, Carlo
 

Bijlagen

  • 20170825_205533.jpg
    20170825_205533.jpg
    206,4 KB · Weergaven: 196
Bedankt allemaal!

@Kees-sw Zelfs na herhaaldelijk natspuiten blijft dit toch een plekje waar die kat graag ligt, zal wel zacht en warm zijn. Gelukkig staat de auto nu binnen en kan hij er niet meer bij :rolleyes:

@Altos de E30 is ook zeker een blijvertje, iets ouder dan ik, maar naar mijn idee één van de best geslaagde modellen die BMW ooit heeft geproduceerd.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Twee droomauto's.
Geweldig.
De 325i kietelt me toch wel net wat meer dan de M3 moet ik eerlijk bekennen haha.
Zal waarschijnlijk niet heel lang meer duren is hij nog meer waard ook.
 
Dankjewel allemaal! Genoeg liefhebbers op dit forum. Mooi om te zien dat er ook genoeg mensen zijn die waarde hechten aan het detailen van hun auto. Hoe meer, hoe beter in mijn opinie!

@Michel Kuijpers De Blaster is geniaal, echt een föhn op steroïde! Heb hem zelfs al als bladblazer gebruikt :joy:
Thanks voor het meebrengen!