• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CARMEETINGS.NL - Bringing car fanatics together

CARMEETINGS.NL

Detailing rookie
10 nov 2021
4
15

CARMEETINGS.NL IS HÉT PLATFORM VOOR CAR FANATICS


KALENDER
Alle carmeetings in één overzicht. Met de filteroptie heb je de mogelijkheid om te zoeken naar een specifieke meeting.

MEETING TOEVOEGEN
Als organisator van een carmeeting heb je de mogelijkheid om zelf een meeting toe te voegen aan de kalender.

NIEUWSBRIEF
Schrijf je in voor de nieuwsbrief, zo ben je altijd als allereerste op de hoogte van aanbiedingen van onze partners.

FOTO'S
Ben jij een car-spotter of hobbyfotograaf die een carmeeting, ride of festival heeft bezocht? Deel dan jouw foto's met onze car fanatics.

PARTNERS
Verschillende CARMEETINGS.NL partners delen hun aanbiedingen met jou op onze website en via onze nieuwsbrief.

CONTACT
Als je meer informatie wenst over onze activiteiten, een samenwerking met ons aan wil gaan of gewoon een berichtje wilt achterlaten.

Neem snel een kijkje en schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief.
www.carmeetings.nl


Dit bericht is geplaatst met toestemming van Carclean.com
 
Succes! Er is mijns inziens beslist behoefte naar zo'n centrale evenementenkalender en er zijn ook eerdere pogingen geweest om zoiets van de grond te tillen.
Ik ga jullie website maar even bookmarken en in de gaten houden.
 
  • Leuk
Reactions: CARMEETINGS.NL
Mooie site welke duidelijke opgezet. Hoop dat het een succes wordt met veel meetings op de agenda. Zie zelfs dat er 1 plaats vindt in mijn woonplaats de meeting CarstaRally Autumn Ride Out bij autogarage sanders de eerste totaal niet mee gekregen. Wat me trots dan wel weer krengt is dat er provincie Zeeland bijstaat en ik woon tocht echt met trots in NB haha en ja Zeeland ligt wel om de hoek. Maar ik hou hem in de gaten. Goed bezig.
 
Bedankt Fuut-Fuut, om het tot een succes te maken hebben wij veel subscribers nodig voor onze nieuwsbrief, op die manier kunnen wij meer car fanatics bereiken. Dus zeg het voort. Wij hebben de fout in de kalender uiteraard direct gecorrigeerd, excuses voor het krenken van jouw trots. ;)