• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carwrap/originele kleur/douane

Izzyburnout

Detailing rookie
27 mei 2021
2
2
Goedemiddag ik ben Izzy
Ik heb een vraag en hoop dat jullie em kunnen beantwoorden. Ik heb mijn auto gewrapt deurstijlen niet meegenomen dus van de originele kleur zijn er nog delen zichtbaar.
nu ga ik op vakantie met de auto en vraag me af of ik problemen ga krijgen bij douane controle omdat de auto op het eerste oog niet de originele kleur is zoals op kenteken staat.
met vriendelijke groet.

Izzy
 

Onder kopje voordat u verder gaat ...

Ook als u uw auto of kampeerwagen tijdelijk een andere kleur geeft (carwrappen), geeft u dit aan ons door.

Ons = RDW
 
Top thanks weet ik genoeg.
is dit overigens een lang process? En moet ik dan ook een nieuwe groene kaart aanvragen?
 
Zijn dit weer nieuwe regels? Ik weet niet beter dan zolang (bijv. onder de motorkap) de kleur op kenteken nog te zien is, dat er niets veranderd hoeft te worden.
 
Nee joh, gewoon gas op die lolly… zal geen enkele ambtenaar zich zorgen maken dat jij een wrap erop hebt zitten. En mocht je aangehouden worden omdat je door de bergen aan het knallen bent, dan is dat echt niet om de afwijkende kleur!