• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Celica 1990 de handdoek bijna in de ring....

cruiser zei:
Hoi Wim,

ik heb de show off van de combo gezien, respect!!!

echter de celica was niet alleen geoxideert maar ook erg dun in de lak.
er is niets meer aanwezig om glans en pigment te voeden...

op de vouwen en ccontouren in bijvoorbeeld de motorkap schijnt de grondlak er doorheen....

tja, als er niks meer is kan je ook niks meer bijmaken hé:( Toch nog een erg mooi resultaat gehaald :-)^

is wel een mooie auto. En rijd goed hoor, ondanks zijn leeftijd. Ik heb er zelf ook een gehad. Deze was wel een wide body uitvoering en de lak was gelukkig iets beter. Ik heb toen wel een hele zijkant en nog wat onderdelen opnieuw laten spuiten omdat daar de lak ook op was. Verder wel een degelijke en betrouwbare auto.

@Cruiser: Ik denk dat de eigenaar achter zijn oren mag krabben over het feit hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
Je hebt de grens opgezocht, niet opgegeven, alles uit de kast gehaald en een zéér mooi resultaat neergezet.
Vind dat je juist trots moet zijn, een nieuwe auto aanpakken geeft wellicht meer glans maar dit geeft ( tenminste zou mij wel geven ) meer voldoening !

Knap werk en moedig dat je door hebt gezet! En dat alles in één dag tijd. Respect hoor.

Niet bang geweest dat je door de lak zou gaan? Da's altijd mijn grootste angst bij zulk correctiewerk.

SLK zei:
Niet bang geweest dat je door de lak zou gaan? Da's altijd mijn grootste angst bij zulk correctiewerk.

Tijdens het kleien heb je meteen de mogelijkheid om het lakwerk goed te bekijken.
daarnaast wist waxwizard dat de lak niet erg hard was.
de keuze om te polijsten valt dan al snel op de DAP.

En ja, met een rotary was de auto nu blank geweest:lol