• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chefke stelt zicht voor

internals nog wel oem??
ik kan me voorstellen, dat dergelijke blokken toch wel smeken, om een setje gesmeed draaiwerk..

erg leuk, alleen zit je altijd met het probleem : tractie.

ik heb het ook hoor, alleen leonekke presteerd het hier voor alsnog een 360pk op de voorwielen los te laten op een normale manier:-"

verder hou ik ERG van zulke upgrade's! echt vakwerk!
wolfen in schaapskleren..:heart_eyes:
 
hpoi chefke welkom hier en mooie astra G hoor, ziet er aardig dik uit met de turbo setup.

chefke26 zei:
Remmen zijn geupgrade na 308mm + de bijbehorende schijven. Koppeling is ook aangepast.

ik neem aan omdat het een 1.8 16v is dat je traction controle heb met een knopje in de middenconsole die je aan- en uit kan schakelen, mijn astra G (2.0 16v) heeft dat namelijk.
 
Heb er inderdaad ook traction control op maar niet dat knopje voor in en uit schakelen maar die ga ik binnenkort effe bestellen bij m-tech dan bouw ik hem er even in en dan heb ik dat knopje ook:-b