• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chefke stelt zicht voor

chefke26

Detailing rookie
13 jan 2010
14
0
Hallo

Ik ben Jeffrey en woon in Nieuwolda ( Groningen ) Ik rij in een opel astra 1.8T.
Ik ben al een tijd aan het rondspeuren op het forum hier en heb mij 2weken geleden ook een dap500 aangeschaft om mijn auto eens goed aan te pakken.

Hierbij wat foto's van mijn auto. De velgen die hier eronder zitten, zitten er nou niet meer op er zitten nu 18"harry hausen velgen onder.

DSC05663.jpg


Deze velgen zitten er niet meer onder zitten er momenteel 18 "HH velgen onder.

dsc025237up.jpg

Hier een foto van de Turbokit.

dsc026107um.jpg


dsc026173di.jpg


dsc026328dy.jpg


DSC05400.jpg
 
Welkom!

Ik neem aan dat het origineel een standaard 1.8 16v is geweest (125pk?), waar je nu een turbo op hebt gezet? En wat is de vermogenswinst?

Tip: haal even de spaties weg bij de plaatjes, dan zijn ze gelijk zichtbaar. ;)
 
Welkom Jeffrey.
Net zoals Paulus ben ik ook geen Opel man maar smaken verschillen en iedereen neemt iets wat die zelf het beste gevoel bij heeft.
Ik moet wel zeggen dat de tuning wel geslaagd is.

Veel plezier op het forum en met de hobby's uiteraard.
 
Zo dan goedemorgen zeg, da's nog is wat anders dan een luchtfiltertje plaatsen en een grote kanlpot eronder duwen. Het serieuzere werk dus, hulde :party:
Zoals eerder gevraagd, wat is nu precies de vermogenswinst? Mooi project verder hoor!
Welkom hier op het forum, en veel suc6 met je Dap500.

P@rick
 
Jaahaaaaa ....... Een serieuze tuning beurt. Ik zie in elk geval een DBilas spruitstukje. Turbo is van Garret ????

Dat moet een leuke vermogenswinst op kunnen leveren ..... Ben alleen zeer benieuwd of je Slopel onderdelen al dat geweld ook kunnen verdragen.
Zeer mooie upgrade in elk geval. Doe eens verslag van het 'rijden'.... Krijg je het vermogen goed op de weg ?

Mooie auto ( ook geen Opel fan, maar mooi ) .... nu het buitenkantje optrekken. Veel plezier met detailen. Leuke hobby, naast het tunen.
 
Vermogen is gestegen van 125pk na 235pk:-b

De complete Turbokit is van dbilas ook de turbo zelf uitlaat vanaf de turbo tot einddemper is van rvs.
Alleen met droog weer en goed warme banden kom ik redelijk weg maar meestal spint die in zen 1 en 2. Je kunt het echt merken als je ongeveer 130km rijd dan geef je gas en dan gaat ie in 1lijn door naar zen topsnelheid heb er 230mee gereden.
Heb er ook een bmw 540i uitgetrokken van 0 na 200:)_[]


@Bejabo ik had jou ook al een bericht gestuurd om een keertje bij jou langs te komen om wat ervaring op te doen, om met de dap500 te werken:)^
 
Binnenkort kom ik wel even bij je langs:)^ Nu nog een vraagje zit te twijfelen tussen de SSR serie en de monello producten, want ik hoor dat de monello producten erg goed zijn voor auto vanaf 2001 in verband met de harde lakken. welke raden jullie mij aan voor men astra uit 2001,^^
 
Welkom op het CC forum !

Op deze kleur kan je je helemaal uitleven :heart_eyes:


Leuk om te zien waar Dion's (Bossa) auto heen is gegaan : van Amsterdam naar Groningen :cool:
Wees er zuinig op, een auto zoals deze rijdt er maar 1 :)^

Leonneke zei:
Ben alleen zeer benieuwd of je Slopel onderdelen al dat geweld ook kunnen verdragen

Deze auto rijdt al een dikke 3 jaar zo rond. De vorige eigenaar (een Opel monteur bij van Kouwen in Amsterdam) heeft deze auto zelf omgebouwd van een 1.8 naar een 1.8T. De enige pech die hij ermee heeft gehad is een defecte turbo, de rest heeft tot op heden nog 0,0 problemen gegeven.

Gr. Arjan
 
Dit is inderdaad dion zijn oude astra toch is die wel wat verandert in tussen tijd:)^ maar ik ben inderdaad de enigste in nl met deze setup:grinning: