• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chemische reactie ? Rare plekken op de achterkant in de lak van mijn Porsche Boxster

Oef, dat zijn flinke kratertjes. :S

1) Inderdaad, dit zou ik even gaan bespreken met de verkoper.
2) Iemand de naam van de gebruikte glaze? Lijkt me mooi spul. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om spanning in de bovenlaag en tussen lagen
Zodra de bovenlaag barst gaat het in de barst nog sneller
En dan bereikt het vrij snel de onderlagen en uiteindelijk het materiaal dat gelakt is
 
Ik heb de wagen laten overkomen uit de UK, het is kansloos om dit nog na te gaan jagen.
Jammer maar helaas
 
Wat dacht je van de verkopende partij even aan de kaak stellen? 2e hands panelen kosten meer dan spuitwerk trouwens. De beschadigde panelen zijn niet zo groot en kunnen voordelig gespoten worden.

Ik ben wel benieuwd wie dit voor onder de 200 wilt gaan spuiten in dat geval
 
Als je de delen los aanlevert en zelf de voorbereiding hebt gedaan, misschien nog wel. Maar dan moet je ook wel echt goed voorbereidend werk leveren, anders zal je snel weer alles opnieuw moeten doen.

Greetz Emiel
 
Ik ga die voorbereiding dus inderdaad ook niet zelf doen, laat dat aan de professional over. Demonteren en monteren is prima te doen zelf
 
Grappig... Porsche rijders zijn over het algemeen niet de mensen die heel moeilijk doen om dit soort bedragen.