Na vorige week in de loods op me werk me eigen auto een full detail beurt gegeven te hebben, vroeg me werkgever of ik nog een oefen object nodig had. Aangezien de vorst nog in de grond zat en ik als hovenier toch nog niet een nieuwe aanleg klus kon beginnen, vroeg die of ik zijn captiva onder handen wou nemen. Anders werd het weer de loods verder opruimen (had ik ondertussen ook wel weer gehad)
Zelf was ik er nogal terughoudend over aangezien ik alleen nog maar me eigen auto's gedaan had en de seat ibiza van me nichtje. Maar zei die je oude auto plus nieuwe waren beide goed gelukt dus heb er alle vertrouwen in.
Donderdag ochtend om 6.45 was het dus zover ( ja moest wel gewoon zelfde tijd als me collega's beginnen), vrijdag rond half 4 was die klaar.
De auto had geen erge krassen, maar genoeg swirls
De gebruikte spullen:
Wassen met BTBM
Drogen met Delirium + SW
Kleien Dodo Juice - Basics of Bling - Clay Bar
Greenheavy pad- mezzo
White - SSR 2
LightGreen - Finale
Black - SSR 1
Na het polijsten auto afgespoten met HD en alles na nog een keer nagelopen met Monello Spruzzo
BlackHole met Goudepad
Wax - PB Nattys
Plastic met PB trimrestorer
Ramen binnen SW , Buiten met Monello Spruzzo ( vond Spruzzo fijn werken en had hem toch al voor het nalopen in me hand)
Leer met Gliptone produkten behandelt
Dashboard met Pb NL
Gebruikte doeken DMT en Monello lijn.
Heb geen goede voor fotos aangezien het nogal vroeg was en ik moeite had met scherp te fotograveren..... Fotos voor zijn ook voor het wassen, geen fotos van de binnenkant daar ben ik mee begonnen.
Voor:
Na:
Sorry voor de weinige/belabberde foto's, zal de volgende keer ook iets beter me best doen op de fotos.
De SSR heb ik gebruikt omdat op me eigen auto's de monello polijst middelen beste resultaat hebben, en ik ze op deze wat ''zachtere'' lak wou proberen en wou kijken hoe ze verwerkte.
Hoop dat jullie het resultaat van de auto en showoff toch nog kunnen waarderen, tips zijn altijd welkom.
Zelf was ik er nogal terughoudend over aangezien ik alleen nog maar me eigen auto's gedaan had en de seat ibiza van me nichtje. Maar zei die je oude auto plus nieuwe waren beide goed gelukt dus heb er alle vertrouwen in.
Donderdag ochtend om 6.45 was het dus zover ( ja moest wel gewoon zelfde tijd als me collega's beginnen), vrijdag rond half 4 was die klaar.
De auto had geen erge krassen, maar genoeg swirls
De gebruikte spullen:
Wassen met BTBM
Drogen met Delirium + SW
Kleien Dodo Juice - Basics of Bling - Clay Bar
Greenheavy pad- mezzo
White - SSR 2
LightGreen - Finale
Black - SSR 1
Na het polijsten auto afgespoten met HD en alles na nog een keer nagelopen met Monello Spruzzo
BlackHole met Goudepad
Wax - PB Nattys
Plastic met PB trimrestorer
Ramen binnen SW , Buiten met Monello Spruzzo ( vond Spruzzo fijn werken en had hem toch al voor het nalopen in me hand)
Leer met Gliptone produkten behandelt
Dashboard met Pb NL
Gebruikte doeken DMT en Monello lijn.
Heb geen goede voor fotos aangezien het nogal vroeg was en ik moeite had met scherp te fotograveren..... Fotos voor zijn ook voor het wassen, geen fotos van de binnenkant daar ben ik mee begonnen.
Voor:
Na:
Sorry voor de weinige/belabberde foto's, zal de volgende keer ook iets beter me best doen op de fotos.
De SSR heb ik gebruikt omdat op me eigen auto's de monello polijst middelen beste resultaat hebben, en ik ze op deze wat ''zachtere'' lak wou proberen en wou kijken hoe ze verwerkte.
Hoop dat jullie het resultaat van de auto en showoff toch nog kunnen waarderen, tips zijn altijd welkom.