• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Christiaan

Klinkt nice die Passat!
Ik wil evt wel eens richting errûp komen als je een keer hulp nodig hebt ;)

P.S. De Superturismo's zijn pas geleden verkocht, liggen nu onder een zwarte Polo 6N2 GTI ;)

Mooi wagen die passat:cool
Maar met 20.000km/jaar kun je veel beter gas rijden:ja
Verbruik van de passat zal niet 1op20 zijn of wel?
Met eentje op gas haal je 1 op 10 mee en laat dan het gas minder dan de helft/liter zijn van diesel plus minder wegenbelasting:)_[]

Passat zal toch wel richting die 1:20 gaan denk ik hoor...
Ik haal met mijn MK4 TDI ook die 1:20. In essentie zijn de blokken ongeveer hetzelfde volgens mij namelijk.

Qua verbruik zit 'ie met woon werk rond de 1:16 / 1:17. Snelweg is de 1:20 zeker wel te halen.

Gas is leuk..... voor een ander :-d Actiradius is 3x niks (nu 1000km op een tank) , zit ik met een extra tank in de auto (terwijl ik de ruimte echt nodig heb) of moet reservewiel thuis laten (dus eigenlijk geen optie).
En qua betrouwheid verkies ik toch wel de ouwe betrouwbare 1.9 TDI ten opzichte van een auto op gas.

Bij aanschaf zaten er (kromme) imitatie RS4 velgen onder.

Deze zijn origineel VW (18" ) en komen van de grote broer, de Pheaton, vandaan.