• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chrysler 300c Touring 5.7 HEMI AWD

Mooi! Uit nieuwsgierigheid .... hoeveel verbruikt dit monster?
Normaal:
Sportief: :)

Zit gemiddeld op 1 op 7,5 met rustige rijstijl.
Als ik een zwaardere rechtervoet heb 1 op 5
Op snelweg 1 op 10

Altijd nog zuiniger dan mijn vorige auto. :-) Die liep altijd zo'n beetje 1 op 6

das het mooie , iedereen denkt altijd dat die Amerikanen zo zuipen , maar ligt toch echt aan je rechtervoet .... mijn new yorker van 20 jaar oud , 3,5 liter 6 cil . loopt in de stad 1 op 7 /7,5 en op de snelweg 1op 10/11 , maar 1 op 3 lukt ook wel hoor .... (en als je gaat rekenen naar verbruik per liter motorinhoud dan rijden we wel heeel zuinig :-) )

1 op 11 op de snelweg? Wind mee, bergaf en 90 km/h zeker haha.

Als ik nou minder dan 10.000 km per jaar reed had ik al lang een dikke v8 gehad, helaas rijd ik meer dan 22.000 per jaar. Dan is het in een keer toch niet meer zo leuk.

Collega van me heeft een S4 4.2 v8 uit 2006, hij haalt maximaal 1 op 9 en rijd echt heel rustig, bijna alleen maar snelweg.

Maar goed, 1 op 10 is nog netjes hoor!

1 op 11 op de snelweg? Wind mee, bergaf en 90 km/h zeker haha.

Als ik nou minder dan 10.000 km per jaar reed had ik al lang een dikke v8 gehad, helaas rijd ik meer dan 22.000 per jaar. Dan is het in een keer toch niet meer zo leuk.

Collega van me heeft een S4 4.2 v8 uit 2006, hij haalt maximaal 1 op 9 en rijd echt heel rustig, bijna alleen maar snelweg.

Maar goed, 1 op 10 is nog netjes hoor!

Ik rij met deze minder dan 10.000 kilometer.
Voor het gewone doordeweekse werkverkeer heb ik een zuiniger leaseauto.
Volvo V40 R-Design in de enige juiste kleur.. Ook geen straf..
Je ziet hem staan in de refelctiefoto's. :-)

Zaterdag mooie plannen gemaakt om een stukje verder te gaan met dit project.
Moest nog een dak en de achterkant doen.

Met goede moed begonnen maar op een gegeven moment begon het dusdanig te waaien hier aan de kust dat ik er eigenlijk geen zin meer in had.

Besloten de achterkant maar af te maken met mijn nieuw verworven spulletjes.

Ik ben aan de slag gegaan met S3 van Scholl op een Navy Blue spiderpad. Dit op de DAP500
Wat een mooie combi is dit zeg. Erg powerfull op de DAP en mooi lang door kunnen werken, zonder stoffen zoals beloofd.
Is op zeker een upgrade van de DAP500. Zal minder snel nu naar de rotary grijpen. :)

Gefinished met Monello Finale en daarna in de Fusso 12.
Ook hierover ben ik enorm enthousiast geworden. Ik ben al hele lange tijd fan van Collinite in allerlei varianten, maar Fusso overtreft dit m.I. ruim.
Enorme makkelijke verwerking en enorme glans. We gaan afwachten wat de standtijd is.

Als afsluitertje van deze post even nog een paar fotootjes van de achterkant nadat deze klaar was.

300c-2.webp

300c-1.webp

300c-3.webp

Ben benieuw of je met deze combi de krassen op de bumper kan corrigeren (middelste foto).
Het is en blijft een mooie kleur blauw, mooie reflectie ook.

Tja,

Daarvan moet ik even nader bestuderen wat voor materiaal dit is.
Is een Chromen/metalen overlay. Weet nou niet of het echt metaal is of kunststof.

Binnenkort maar eens wat proberen.