• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroen Xm Multimedia 46

Haha, dat klopt:schaam

Zoals je wel door had heb ik het behoorlijk druk.. Vriendin die ver weg woont, een auto die ik op aan het bouwen ben die toch VEEL meer tijd inneemt dan ik dacht, een studie, een drukke baan...

Maar voor de liefhebbers hier weer een update:

Het is toch echt de bedoeling 17 april de auto zijn primeur te laten beleven op de sleutelmeeting van de xm-club!

Hierbij nog wat foto's zoals ze nu staat.. Nu is het eerst RDW, dan afbouwen en dan genieten!
Het interieur is op 3 deurpanelen na helemaal af. Die 3 deurpanelen zijn in mijn ogen het probleem ook niet!

Foto-TMLN8BBS.jpg

Foto-JXIPALZ8.jpg

Foto-WKOQ6RNQ.jpg

Foto-L3ISKZTD.jpg

Foto-OWUBENSP.jpg

Foto-A86AODLM.jpg

Foto-ONNPVXP6.jpg


Marco
 
Word al zeer mooi! Wat is het toch een prachtige wagen. Als ik geen Audi zou rijden dan zou ik XM rijden. Heb echt een zwak voor die wagen. En ook zo'n mooi detail: het tweede achterruitje, krijgen de passagiers achterin geen koude nek met open achterklep. Die van mijn kameraad heeft dat ook. Volg je project met grote interesse.
 
Ik vind een xm een heeeerlijke auto, heeft voor mij alleen 1 nadeel:

korte rugleuning.. Eigenlijk ben ik er iets te lang voor.. Verder echt super auto's!
Tis niet voor niets dat ik er 3 heb:schaam

Sinds afgelopen december heb ik ook een extractor en dat is echt ideaal zeg! Ik heb een Karcher Puzzi.. Super apparaat. De vorige eigenaar had een halve houtzagerij achtergelaten in het interieur.. Niet echt fijn in combinatie met al het beige! Als je de matten schudt ligt er zonder overdrijven een bergje houtstof!!

Paar weken terug lag het hele interieur er nog uit.. Toen heb ik alle tapijt, dus ook onder de stoelen, met de extractor behandeld.. Heb 2 volle reservoirs water er doorheen gejaagd!! Maar het resultaat is werkelijk schitterend! De achterbakbekleding moet nog schoongemaakt.. Ook dat gaat helemaal goedkomen!

Marco
 
Voor diegenen die dit volgden, het project is niet stil komen te liggen, maar gaat wel veel langer duren dan gehoopt..

Ik heb zelf een aantal weken geleden een aanrijding van achteren gehad in mijn dagelijkse auto. Ik had mijn voet op de rem en de klap (afgeladen sprinter met 40 km/uur achterop) heb ik niet zien aankomen.
De C5 had door de trekhaak totaal geen vervormingen, de klap is wel volledig op mijn nek gekomen.
Gevolgen: een zware whiplash die zich ook tot in mijn hoofd uit weet te breiden.. Veeeeeeeeeeel hoofdpijn, concentratieverlies, nekpijn, misselijk, duizelig en wazig zien..

Vandaar dat er lange tijd geen update is geweest/zal zijn... Geen zorgen, zodra het komt gaat deze dame weer in volle glorie de wegen op!
 
Beterschap gewenst, hopelijk herstel je snel en kan je in goede gezondheid je mooie project afmaken. :)
 
Dank allen voor de leuke reacties.. Ik hoop dat het herstel spoedig gaat verlopen, maar tot nu toe gaat dat nog erg langzaam...

Erge tegenvaller want het is nu juist het ideale detailingseizoen!
 
Sterkete en heel veel beterschap.

Hoe is het met de C5? Als de trekhaak de klap heeft opgevangen zou ik de chassisbalken/bevestigingspunten van de trekhaak wel even (laten) controleren.
Zou niet de eerste zijn bij een aanrijding van achteren en dat er op het oog niets te zien is. Maar wanneer men de mat van de kofferbak aan de kant doet een lelijke vouw over de bodem van de kofferbak ziet lopen.
Heeft de Brandweer er geen cabrio van gemaakt gezien je aangeeft nekletsel te hebben?

In iedergeval heel veel sterkte en hopelijk kun je snel weer met de XM aan de gang.
 
De auto is bij de schade hersteller geweest.
De trekhaak was krom, de bumper had wat krasjes, maar verder was die 100% recht! Hij is nagemeten...

Nekklachten kwamen pas achteraf opzetten dus geen cabrio nee ;)

Marco
 
Dat is dan wel weer een soort van geluk bij een ongeluk.

Nu hopen dat alles met je nek snel weer in orde komt.
Sterkte!