• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanMick nieuw

CleanMick

Detailing trainee
6 sep 2010
2
47
Even voorstellen: net mijn kennismakingspakket via Carclean binnen en mijn eerste "exterieur volledig stappenplan handmatig" gedaan, schade 1 swirl.....:'( Na voorheen "spons, zeem en wasstraat" gebruiker te zijn geweest (sorry....:lol ) nu ivm aanschaf nieuwe Peugeot 3008 Noir Perla Nera (met deze kleur zwart moet je wel detailen) over op the real stuff. Al veel gehad aan dit forum! Alvast een vraag: over lakonderhoud veel gelezen maar hoe onderhoud ik mijn nieuwe nog goed uitziende kunststof bumpers, of heb ik ergens overheen gelezen in forum/site?

Met groet CleanMick

Peugeot-3008-RC-Line-0.webp

Welkom op het forum,
Prachtige kleur ook van je nieuwe wagen,
voor het onderhouden van je trims, zolang er deze gewoon goed uit blijven zien zou ik er niks opsmeren, gewoon met de rest van de wagen meewassen en het daarbij laten. Als ze wat grijzer beginnen worden kan je kiezen voor de Poorboy's trim restorer of voor de BlackWow, beide zeer goede producten.
Ik ben echter van de gedachte zolang iets niet stuk of vuil is moet je er niets aan gaan doen, want eenmaal je met het aanbrengen van dressings begint moet je dit blijven doen.