• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
24
25

In onze nieuwste video bespreken Tim en Johan de meest gestelde vragen uit de reacties. Krijg direct praktische tips en adviezen van onze experts om jouw autodetailing vaardigheden te verbeteren. Tim vertelt onder andere waarom de wasstraat geen goed idee is en hoe grote stappen snel thuis kunnen zijn. Johan geeft een slimme tip over het gebruik van conditioners in je shampoo en waarom dat een drama is met het schoonmaken van je ruiten. Daarnaast legt Tim uit waarom Acquafobia niet alleen snel is, maar ook een heel sterke sealant.

In deze video komen de volgende vragen aan bod:
00:13 Worden de schuurplekjes nu maar met één stap gepolijst?
02:14 Hoe kan ik de binnenkant van mijn ruiten pluisvrij krijgen?
03:55 Kan ik op een pianolak bumper Turtle Wax Graphene gebruiken?
05:40 Hoe krijg je vieze zwarte kitranden weer schoon?
06:25 Is Monello Acquafobia beter dan Turtle Wax Ceramic Wet Wax of Poorboy's Spray & Wipe?
08:19 Kan je Soft99 Fusso Coat over Black Hole aanbrengen? En kan de wasstraat daarna dan kwaad?
09:58 Kan Black Hole ook over een keramische coating/seal heen?
12:00 Wassen jullie een auto nu in een spuitcabine? Daar zie je toch niets?
13:07 Hoe verzorg je deurrubbers die zwart afgeven?
15:07 Als je een glasreiniger zo lang nawrijft, dan lijkt elke reiniger goed. Kunnen jullie de volgende keer één wipe doen? Zo kun je beter vergelijken.

Wil je jouw vraag behandeld zien in onze volgende Q&A sessie? Laat je vraag achter onder één van onze video's en misschien bespreken we jouw vraag in de volgende aflevering.