• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders Aflevering: De velgen van onze Giulia waren totaal kapot… tot EM Wheels er DIT van maakte

Evelien

Detailing addict
Medewerker
2 sep 2024
32
55

Onze Gulia-velgen krijgen een compleet nieuw leven bij EM Wheels in Warmond. In deze video duiken we in de wereld van poedercoaten, stralen en lakken met een snufje snuffelstage – en een flinke dosis lol. Van kleurkeuzecrisis in de showroom tot het uiteindelijke wow-moment als de velgen mat gespoten terug op de auto gaan. Spoiler: Johan was tegen, maar het is supermooi geworden.

Klaar voor een kijkje achter de schermen bij vakwerk op topniveau? En wil je weten waarom ventieldopjes en naafkapjes een heilig duo zijn? Check dan deze video tot het eind!

Superleuk filmpje, hier krijg ik als liefhebber stijve tegels(autocorrect) :p van! Als ik had geweten dat jullie hier mee bezig zouden zijn had ik jullie graag uitgenodigd bij retrowheelz voor een dagje stage, maar dit ziet er ook gewoon keurig uit.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Heel leuk en weer een leerzaam filmpje. Mooi om te zien dat dit toch nog een ambachtelijk vak is.
Onlangs zelf ook ervaring opgedaan hoe dit traject in zijn werk gaat met één beschadigde velg.