• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders aflevering: Dodo Juice getest: Welke producten verdienen écht een plekje in je tas?

Evelien

Detailing addict
Medewerker
2 sep 2024
35
55
Dodo Juice onder de loep: Het cultmerk met de gekke kleuren en geuren: maar maken de producten hun reputatie anno 2026 nog steeds waar?

In deze video duikt Tim diep in het Dodo Juice-assortiment. Van maar liefst 76 producten tot de 15 bestsellers uit onze shop. Wat doen ze, waarvoor gebruik je ze en waarom zijn juist deze zo populair?

We bespreken onder andere shampoo’s zoals Born to be Mild en Sour Power, Bescherming met Future Armour en Drynamo, Klassiekers als Lime Prime, Glasreinigers als Clearly Menthol en accesoires.

Daarna kiezen Tim, Vincenth en Dennis 3 producten uit om écht te testen in de praktijk.

Aan het einde hakt Tim de knoop door:Welk Dodo Juice-product verdient een vaste plek in zijn detailtas?Kortom: een eerlijke en uitgebreide Dodo Juice test met duidelijke uitleg, praktijkbeelden en een heldere conclusie.

Informatieve blog weer, heb de laatste dagen heel wat filmpjes van jullie bekeken. Hoe meer filmpjes ik zie, hoe meer ik denk, welk product moet ik nu nemen.
Zoveel verschillende soorten, zag dat jij nu gekozen had voor drynamo beading rinse sealant, vind je die beter dan de Monello Aquafobia?

• Leuk
Reacties: Dibbuz
@Miep Acquafobia kan je beter vergelijken met Future Armour dan met Drynamo.
Drynamo gaat altijd op natte lak, Future Armour kan ook op droge lak en is wat multifunctioneler dan Drynamo (maar wel duurder).

• Leuk
Reacties: Buurman en Miep
Nee niet hetzelfde. Persoonlijk vind ik Future Armour effectiever in de waterafstotendheid.
Ik snap de verwarring omdat het op het oog een vergelijkbaar product is binnen hetzelfde merk.

• Leuk
Reacties: Miep
Dit blijft toch wel een van mijn favoriete merken en heb dan ook de meeste producten en accessoires wel in huis! De drynamo daarintegen nog niet gehad