• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders aflevering: Fabrieksnieuw is nog lang niet perfect! GYEON detailing voor Renault 5 Electric! #gyeonized

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
61
45
25
Berkel en Rodenrijs

De allereerste Renault 5 Electric van Nederland krijgt een volledige GYEON detailingbeurt! ✨ Denk je dat een nieuwe auto al perfect (schoon) is? Think again! We pakken alles aan: foamen, wassen, decontamineren, kleien en de ruiten voorbereiden op een glascoating. Dit is pas deel 1 van een 4-delige serie, dus zorg dat je geabonneerd bent en mis niets!

Gebruikte producten van GYEON:
✅ Q²M Foam
✅ Q²M Bathe
✅ Q²M Smoothie Wash Mitt
✅ Q²M Iron & Wheel Cleaner
✅ Q²M Tire Cleaner & Tire Brush
✅ Q²M Clay Lube & Clay Mild
✅ Q²M Glass Polish

☕️ Na al dat harde werk... koffie! Maar eerst: check deze video en laat weten wat jij van de nieuwe Renault 5 Electric vindt! En heb je medelijden met Johan en zijn kapotte telefoon? Doneer dan een Eurootje via deze Tikkie, zodat hij zijn telefoon kan laten repareren: https://tikkie.me/pay/3d0frr7i9et967j8kpse

Volgende keer in aflevering 2 van onze Renault 5 Electric: polijsten en ontvetten! Mis het niet!

Hele mooi auto en ook de kleur is lekker opvallend, maar zou de muziek in de volgende filmpjes wat zachter kunnen? Het huidige volume maakt het minder prettig om naar te luisteren. ;)

Mijn huidige werkgever heeft enkele van de R5's besteld als poolwagens, in hetzelfde gele kleurtje.
Ik vind het knap gedaan van Renault.