• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics 2013

castroman1980

Detailing trainee
15 jan 2013
1
47
Worden er nog clinics georganiseerd in 2013? Ik wil mogelijk samen met een maat een clinic volgen voor de dap500, maar kom geen agenda tegen met mogelijkke dagen.
 
Op het moment staan er geen clinic gepland maar, als deze er zijn kan je ze hier vinden:
https://www.Carclean.com/clinics.aspx
 
Is er geen mogelijkheid om alsnog op korte termijn een clinic te organiseren? Ik wil ook graag samen met nog iemand anders een clinic volgen voordat wij tot aanschaf van een poetsmachine overgaan. Daarnaast lijkt het mij ook een geschikt moment nu de winter definitief achter ons ligt en velen onder ons hun auto weer eens volledig onder handen willen nemen.
 
Hier eigenlijk hetzelfde. Wil graag een DAP900 aanschaffen maar wil eigenlijk toch wel eerst een clinic volgen. En dan het liefst op een zaterdag.....
 
Toevallig heb ik deze week een mailtje naar CarClean gestuurd met de zelfde vraag, het antwoord:

De clinics komen begin mei weer en we hopen ze eind volgende week online te hebben. Dus nog even geduld.

Hartelijke groeten,
Carclean.com

Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ik mij niet alvast vóórinschrijven, dan voorkom ik dat ik als ik even niet oplet straks achter het net vis?

Ik wil graag met twee personen aan de eerstvolgende DAP clinic deelnemen.

Een inschrijflijstje starten?
1. Vroom
2. Frrh
 
@Vroom, dat heeft geen nut aangezien de inschrijvingen altijd lopen via de eerder genoemde clinics pagina.
 
Had al zo een vermoeden, maar wilde wel de eerste zijn die laat weten te willen deelnemen. En als er maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is loop ik de kans dat ik te laat ben met inschrijven, vandaar!!

Ik hoop dat CarClean hier op een of andere wijze toch rekening mee kan/wil houden?
 
Clinics staan op de site:
04-05-2013 Beginners Clinic: Stappenplan handmatig
11-05-2013 DAP Clinic : DAP500/DAP900

Heb mijzelf net opgegeven voor de DAP clinic.
:)^
 
01/06, daarnet nog 3 plaatsen vrij, nu nog 2....:-" , ik vraag me enkel af of we onze eigen DAP moeten meebrengen ?
 
Als je buiten wat wilt oefenen op je motorkap dan is het handig.
We hebben wel wat DAP's liggen maar als je je eigen DAP meeneemt weet je zeker dat je nooit hoeft te wachten op een beschikbare DAP.
 
Ik heb me ook opgegeven voor een DAP clinic. Is het nu de bedoeling dan dat ik een DAP mee moet nemen om een hoop te oefenen?
 
Hoeft niet. Er kan in principe gebruik gemaakt worden van de machines van Carclean, echter kan het dan zijn dat je even moet wachten tot er
een exemplaar beschikbaar is. Zoals gezegd hebben we er wel een paar liggen, maar geen hele stapels.

Als je zelf een DAP meeneemt, zou ik dat wel even afstemmen met de clinic begeleiders om te voorkomen dat persoonlijke spullen en clinicmateriaal
door elkaar komt. Pads, polijstmiddelen en doeken zijn in principe voldoende voorhanden.

Heb jij trouwens nog wel een clinic nodig of waren die foto's niet van jouw Audi? ;)
 
Als die foto's van Peet van een ongedetailde Audi zijn, dan stop ik acuut met mijn hobby en zoek ik wat anders. :sob: